دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

هنر خوشنویسی، امروزه هنری ناشناخته برای جوانان و نوجوانان شده است. رسانه‌ها و مسئولین به ویژه صدا و سیما و آموزش و پرورش بایستی در این راستا گام بردارند.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس (خبر) - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس (عکس) - روزنامه افسانه شماره 4610 مورخ 1 دی 1400 صفحه 9 - روزنامه تماشا شماره 2545 مورخ 1 دی 1400 صفحه 9 - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر - سحاب‌پرس - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران - ایرنا - شبستان - روزنامه شیرازنوین شماره 1443 مورخ 2 دی 1400 صفحه 5 - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی - گزارش‌خبر -

 

حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، پذیرای انجمن خوشنویسان فارس بود.

مجید چیزفهم دانشمندیان، رئیس انجمن خوشنویسان فارس در این نشست با اشاره به پیشینه و پویایی انجمن خوشنویسان فارس گفت: از ویژگی‌های برجسته انجمن خوشنویسیان فارس، یکپارچگی، هماهنگی و همکاری همه اعضا، هنرمندان و هنرجوهای این انجمن است که زمینه بالندگی و پیشرفت آن را فراهم آورده است.

چیزفهم دانشمندیان با اشاره به ثبت شدن هنر خوشنویسی از هنرهای ناملموس ایران در یونسکو افزود: هنر خوشنویسی، امروزه هنری ناشناخته برای جوانان و نوجوانان شده است. رسانه‌ها و مسئولین به ویژه صدا و سیما و آموزش و پرورش بایستی در این راستا گام بردارند. این کار نه تنها به بالندگی فرهنگی و هنری آنان می‌انجامد که کاهش آسیب‌های اجتماعی را نیز به دنبال دارد.

بهروز مرامی جدیدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این نشست گفت: انجمن خوشنویسان چون هنرمندان این رشته، ساده و آراسته، یکپارچه و یگانه، راه خویش را در پیشرفت و بالندگی بیشتر پی ‌می‌گیرد.

حمیدرضا قانعی هم در این نشست با اشاره به متعالی بودن هنر خوشنویسی گفت: شاید هنرهای دیگر امروزه با سر و صدا و جذابیت بیشتر، خواهان بیشتری دارند، باز هم آرامش و تعالی را باید در خوشنویسی که هنری اسلامی و ایرانی است، جستجو کرد.

قانعی ادامه داد: یکی از راه‌کارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی را می‌توان با گسترش هنر خوشنویسی پیگیری کرد. هنری که با آرامش بخشیدن به هنرجو، زمینه آرامش اجتماعی و رفتن به سوی تعالی را با خود دارد.

در این نشست دیگر اعضای انجمن خوشنویسان نیز دیدگاه‌های خود را در زمینه بالندگی و همکاری انجمن خوشنویسان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در میان گذاشتند.

دیدار مدیرکل با انجمن خوشنویسان فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

دیدار مدیرکل با انجمن خوشنویسان فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

دیدار مدیرکل با انجمن خوشنویسان فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

دیدار مدیرکل با انجمن خوشنویسان فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

دیدار مدیرکل با انجمن خوشنویسان فارس/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

دیدار مدیرکل با انجمن خوشنویسان فارس/ سید احمد علوی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

دیدار مدیرکل با انجمن خوشنویسان فارس/ مجید چیزفهم دانشمندیان/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

دیدار مدیرکل با انجمن خوشنویسان فارس/ حمیدرضا قانعی، مجید چیزفهم دانشمندیان/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

دیدار مدیرکل با انجمن خوشنویسان فارس/ حمیدرضا قانعی/ عکس: محمدمهدی اسدزاده

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG