کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نخستین کارگاه کسب و کارهای فرهنگی و هنری کشور با محوریت روستای فهلیان، با حضور فرهنگ‌وران، هنرمندان و تنی چند از فعالان کسب و کارهای فرهنگی و هنری فارس به ویژه روستای فهلیان و شهر نورآباد ممسنی با تدریس دکتر سعید جوی‌زاده برگزار شد/ دومین کارگاه چهارشنبه 24 دی ماه جاری ساعت 9:30

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - شبستان - مهر - ایکنا - شیرازه - اقطاع‌نیوز - پیام‌خبر - پیام‌فارس - اقتصادآینده - راستین‌آنلاین - سحاب‌پرس - حافظ‌خبر - اهالی‌هنر - فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر - شبکه ترویج کتابخوانی کشور - شیرازنوین -

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این باره گفت: از آن جا که فعالیت‌های و کسب و کارهای فرهنگی و هنری در سراسر استان به ویژه در روستاها و از آغاز همه‌گیری بیماری کرونا دچار آسیب‌های بسیاری شده‌اند، از این رو برای تقویت و راه‌اندازی کسب و کارهای فرهنگی و هنری این کارگاه‌ها برگزار می‌شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: نخستین کارگاه تقویت کسب و کارهای فرهنگی و هنری کشور در استان فارس و با محوریت روستای فهلیان نورآباد ممسنی با حضور فعالان فرهنگی و هنری این روستا و شهرستان و برخی دیگر از فعالان فرهنگی و هنری استان فارس برگزار شد.
سهرابی ادامه داد: امید داریم تا با این کارگاه‌های فرهنگی و هنری که در روزهای آینده برای فعالان فرهنگی و هنری، هرچند با محور بودن یک روستا ویژه برگزار خواهد شد، به صورت رایگان برگزار می‌شود، بتوانیم کسب و کارهای فرهنگی و هنری را در استان فارس پویا و مانا بداریم.
جمشید رضایی، مسئول انجمن کتاب فارس و مسئول برگزاری این کارگاه‌ها در استان فارس نیز گفت: این کارگاه‌ها که از روز سه‌شنبه 23 دی‌ماه جاری با محوریت روستای فهلیان نورآباد ممسنی برگزار شد، در روزهای آتی نیز با محوریت دیگر روستاها و شهرستان‌های فارس برگزار خواهد شد.
رضایی افزود: فعالان فرهنگی و هنری و علاقمندان به راه‌اندازی یا تقویت کسب و کار فرهنگی و هنری خود در سراسر استان فارس می‌توانند در این کارگاه‌ها که به صورت رایگان برگزار می‌شود شرکت کنند.
دکتر انصاری‌زاده، مسئول برگزاری این کارگاه‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در آغاز این کارگاه گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می‌کند تا با تقویت کسب و کارهای فرهنگی و هنری به ویژه در روستاها، این کسب و کارها را شناسایی و تقویت کند.
انصاری‌زاده افزود: در این کارگاه‌ها دیدگاه‌های فعالان فرهنگی و هنری را شناسایی و پیگیری خواهیم کرد تا این از این گذر به کمک و یاری فعالان فرهنگ و هنر به ویژه در روستاها و مناطق محروم بپردازیم.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها پرداختن به مسایل و مشکلات و بیان راهکار برای تقویت و راه‌اندازی کسب و کارهای فرهنگی به ویژه در ‌روستاهایی است که در گذشته نه چندان دور محصولات فرهنگی و هنری ویژه خود را داشته‌اند و امروز واردکننده همان محصولات هستند و این مسئله به بی‌کاری مردم روستا و مهاجرت آن‌ها به شهرها انجامیده است؛ از این گذر برآن هستیم تا جرقه‌ای برای پویایی کسب و کارهای فرهنگی و هنری آن‌ها شود تا بار دیگر بتوانند درآمدزایی مناسب را بدست آورند.
این کارگاه‌ها به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صندوق کارآفرینی امید، سازمان شهرداری‌های وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری بخش مناطق محروم برگزار می‌شود.
علاقمندان می‌توانند برای بهره گرفتن از این کارگاه به آدرس https://b2n.ir/522250 بروند.

دومین کارگاه تقویت کسب و کارهای فرهنگی و هنری روز چهارشنبه 24 دی ماه جاری ساعت 9:30 برگزار خواهد شد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG