کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
سهرابی گفت: حوزه‌های علوم قرآنی از اهمیت بالایی برخوردار است.
صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در دیدار با حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس به بررسی فعالیت‌های قرآنی استان فارس پرداخت.
سهرابی در این دیدار گفت: حوزه‌های علوم قرآنی از اهمیت بالایی برخوردار است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: این اداره کل می‌بایست با هم‌افزایی و خلاقیت در ساختارهای جریان‌سازی قرآن و عترت در میان مردم برنامه‌های حوزه‌ی علوم قرآنی را با همکاری سازمان تبلیغات و فعالان این حوزه گسترش دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تأکید کرد: باید برنامه‌هایی را برای توسعه علوم قرآنی دنبال کنیم و از ظرفیت اداره‌ کل فرهنگ ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی برای پیشبرد این اهداف بهره‌مند باشیم.

وی بیان کرد: این اداره‌کل برای تبیین برنامه‌های علوم قرآنی جلسه‌ای را با گروه قرآن و عترت اداره‌ کل با معاون حوزه قرآنی سازمان تبلیغات داشته باشد و مقدمات تفاهم‌نامه‌ای یک‌ساله را برای اجرای برنامه‌های علوم قرآنی در سال پیش رو طراحی و کارشناسی شده ارائه کنند تا بین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس منعقد شود.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، نیز گفت: بر اساس شرایط موجود و اهمیت سلامت مردم و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر سلامت مردم این سازمان نیز برنامه‌های خود را بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی سوق داده‌ است.
وی افزود: هر چند مراسم مذهبی به‌صورت اجتماع حضوری تعطیل شد اما رویکرد مؤسسات قرآنی در این دوره بر سه محور سلامت، معیشت و معنویت قرار گرفت. همچنین در خصوص محور سلامت میزگردهای تخصصی در مورد بحث سلامت در جامعه از نگاه قرآن و تبیین برنامه‌های سلامت محور بر اساس قرآن برگزار شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: در خصوص محور معیشت نیز نمایندگان این سازمان برای توزیع بسته‌های معیشتی با دیگر اقشار مردم همراه بودند.
وی با بیان اینکه در خصوص محور معنویت مبحث توسل و تزرع با ظرفیت‌های قرآنی در این سازمان دنبال شد، ‌گفت: از سویی درخواست راه‌اندازی شورای عالی قرآن استان فارس از سوی فعالان قرآنی مطرح شده است که اهمیت فراوانی دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در پایان یادآور شد: به یاری خدا برنامه‌ریزی‌های خود را برای استفاده از ظرفیت‌های قرآنی استان برای ایام‌الله دهه فجر نیز انجام می‌دهیم تا بتوانیم به بهترین نحو فعالیت‌های قرآنی را در ایام مذکور اجرا کنیم.

یادآور می‌شود، در این نشست مقرر شد جلسات ویدئوکنفرانسی در همه شهرستان‌های استان فارس با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی آن شهرستان برگزار تا نیاز بسترسازی علوم قرآنی بررسی و اجرایی شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG