کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
رئیس انجمن کتاب فارس با اشاره به فراخوان هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ۱۳۹۹گفت: در این انجمن بر آن هستیم که پویش‌های کتاب و کتاب‌خوانی را در سراسر استان فارس ساماندهی کنیم تا با هم‌افزایی آن‌ها، پویش و جنبش بزرگ کتاب‌خوانی را تا دورترین نقاط فارس گسترش دهیم.
 

جمشید رضایی، افزود: در دوره‌های گذشته استان فارس در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، توانسته است تا با شناسایی و شناساندن روستاهای پویای خود در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی، جایگاه ویژه‌ای را در بین ده روستای برگزیده این جشنواره بدست آورد. در این زمینه می‌توان به روستاهای فهلیان (ممسنی)، امام‌زاده بزم (بوانات)، خواجه جمالی (نی‌ریز)، لایزنگان (داراب)، فیشور (اوز)، جایدشت (فیروزآباد)، کریشکی (لارستان)، علویه (جهرم)، اکبرآباد (پاسارگاد) و شهرک غدیر (داراب) اشاره کرد.

وی ادامه داد: روستای فهلیان در دوره چهارم این جشنواره جایگاه روستای برگزیده کتاب کشور را بدست آورد.

رئیس انجمن کتاب فارس بیان داشت: که استان فارس در پنج دوره گذشته جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، جایگاه ویژه‌ای داشته است. در این دوره‌ها استان فارس در بین ده روستای برتر، دست‌کم یک روستا را داشت. اکنون با راه‌اندازی این انجمن و هم‌افزایی‌های که خواهد شد، با توان بیشتری به فرهنگ‌سازی کتاب و کتاب‌خوانی در شهرها و روستاها خواهیم پرداخت تا در دوره‌های آتی جشنواره‌های «پایتختی کتاب ایران» و «روستاها و عشایر دوستدار کتاب»، جایگاه فارس را درخشان‌تر از پیش به نمایش بگذاریم.

رضایی از همه فعالان در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی و به ویژه دهیاران خواست تا با شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل روستاها و عشایر خود در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی در فرصت تمدید شده، روستاهای خود را برای شرکت در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به دبیرخانه این جشنواره معرفی کنند.

گفتنی است هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سال ۱۳۹۹ از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و ستاد شهرها و روستاهای دوستدار کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای گوناگونی چون معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران، سازمان فرهنگی سازمان ملل متحد یونسکو، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، انجمن نویسندگان کودک و  نوجوان و نهادهای دیگر همکار برگزار می‌شود.

دریافت فراخوان هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ۱۳۹۹

تمدید مهلت ارسال آثار: ۳۰  دی‌ماه ۱۳۹۹

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۶۱۳۲۴- ۰۲۱۸۸۳۴۲۹۸۰-۰۲۱۸۸۳۴۲۹۷۹

شماره تماس دبیرخانه فارس: 07137259636

آدرس: دبیرخانه مرکزی جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب» ـ تهران ـ خیابان شهید مطهری ـ خیابان فجر (جم سابق) ـ شماره ۷ ـ ساختمان فجر ـ طبقه ۵ کد پستی ۱۵۸۹۷۴۳۱۱۱

آدرس دبیرخانه فارس: شیراز، بلوار کوی زهرا، چهارراه ایثار، ساختمان شماره دو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، طبقه اول

پست الکترونیک:  bookpromotion.ir@gmail.com

همه برگه‌های خام و شیوه‌نامه‌های اجرایی در سایت www.bookpromotion.ir قابل دریافت است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG