کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان و ناشران هر استان، می‌توانند کتاب‌های خود را که از روز نخست بهمن‌ماه سال گذشته تا روز نخست بهمن‌ماه سال جاری، چاپ و منتشر نموده‌اند، برای شرکت در این طرح معرفی کنند.
 

مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در راستای فرهنگ‌سازی کتاب و کتاب‌خوانی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله بودجه‌ای را برای خرید کتاب از نویسندگان و ناشران در نظر می‌گیرد تا پس از خرید این کتاب‌ها، رایگان برای بهره‌برادی مردم، به کتابخانه‌ها، مدارس و ایده‌های کتاب‌خوانی اهدا شود.

امیدبخش افزود: نویسندگان و ناشران هر استان، می‌توانند کتاب‌های خود را که از روز نخست بهمن‌ماه سال گذشته تا روز نخست بهمن‌ماه سال جاری، چاپ و منتشر نموده‌اند، برای شرکت در این طرح معرفی کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: نویسندگان و انتشارات‌هایی که می‌خواهند در این طرح شرکت کنند، می‌بایست در گام نخست یک نسخه از کتاب را به همراه نامه درخواست خود، تا پایان دی ‌ماه به معاونت فرهنگی و مطبوعاتی این اداره کل یا اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خود، تحویل دهند.

وی ادامه داد: درخواست‌ها در شورای خرید کتاب استان بررسی خواهند شد تا سهم خرید هر کتاب ارزیابی شود. پس از بررسی درخواست‌ها، درخواست‌کنندگان می‌بایست در بازه‌ای یک ماهه، تعداد نسخه کتاب که مورد تایید شورا قرار گرفته است را برای خریداری شدن به این اداره کل بفرستند.

گفتنی است نویسندگان و انتشاراتی‌های استان فارس می‌بایست برای شرکت در این طرح تا پایان دی‌ماه سال جاری، کتاب‌ها و درخواست خود را به معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس یا اداره‌های شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند.

 

نظرات (۱)

۰۸ آذر ۹۹ ، ۱۶:۱۴ بهروز رئیسی

سلام ممنون میشم اهنگ من رو گوش کنید و نظر خودتون رو برام ارسال کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG