کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
بخش خیابانی جشنواره مقاومت کشوری تئاتر به شیراز واگذار شد/ به گفته حمید نیلی دبیر جشنواره تئاتر سراسری مقاومت، برگزاری این جشنواره با شیوه‌های نو، از یک سو نوید روشن بودن هنرهای نمایشی است و از سوی دیگر امید و شادابی را از این رهگذر در جامعه جاری خواهد کرد.

نخستین نشست شورای همکاری و هماهنگی برگزاری جشنواره کشوری تئاتر خیابانی با حضور حمید نیلی، دبیر جشنواره تئاتر سراسری مقاومت و همکارانشان، بهروز مرامی جدیدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، طاهری از سپاه فجر و میکائیلی مسئول بسیج هنرمندان فارس، احمد وامق رئیس انجمن هنرهای نمایشی فارس، برخی از اعضای کانون تئاتر خیابانی فارس و گروسی نماینده حوزه هنری فارس، خانم رفیعی از بیمه البرز و آقای ریاستی به عنوان حامی اسکان و پذیرایی میهمانان جشنواره برگزار شد.

در ابتدا مرامی ضمن تبریک آغاز هفته وحدت و میلاد حضرت پیامبر (ص) به حاضران در جلسه خوش آمد گفت. سپس ضمن سپاس از آقای نیلی و همکارانشان به جهت واگذاری میزبانی بخش خیابانی جشنواره مقاومت به شیراز، از سایر اعضای جلسه که با همکاری و حضور خود امکان برگزاری این جشنواره را در شیراز فراهم ساختند تشکر نمود.

در ادامه حمید نیلی در این نشست با تبریک هفته وحدت گفت: از اسفند تا کنون، به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا، هنرهای نمایشی از نخستین فعالیت‌هایی بود که تعطیل شد و هنوز هم تعطیل است. برگزاری این جشنواره با شیوه‌های نو، از یک سو نوید روشن بودن هنرهای نمایشی است و از سوی دیگر امید و شادابی را از این رهگذر در جامعه جاری خواهد کرد.

نیلی ادامه داد: جشنواره کشوری دفاع مقدس، در دو بخش تئاتر خیابانی و دانشجویی، امسال در دو سوی کشور برگزار خواهد شد تا بتوانیم با تمرکززدایی از جشنواره‌ها، دیگر استان‌ها را نیز از مزایای برگزاری این جشنواره‌ها بهره‌مند نماییم.

دبیر جشنواره سزاسری تئاتر مقاومت با اشاره به بالا بودن کیفیت نمایش‌های این دوره جشنواره افزود: تا کنون 300 اثر به دبیرخانه تئاتر خیابانی جشنواره کشوری تئاتر دفاع مقدس فرستاده شده است که 20 نمایش برای داوری پذیرفته شده‌اند.

در ادامه، وامق سخنانی را در رابطه با جشنواره ایراد کرد. سپس اقای موسوی رییس بخش خیابانی انجمن نمایش فارس نسبت به تشریح موارد پیگیری شده از سوی انجمن و نحوه همکاری نهادهای مختلف ارایه کرد.  در ادامه این نشست، نظری از فعالان نمایش خیابانی نیز در مورد گزینه های نحوه اجرای این جشنواره مواردی را گفت.

نصیری مدیر اجرایی بخش خیابانی جشنواره تئاتر مقاومت، ضمن یادآوری اهمیت تئاتر خیابانی اظهار امیدواری کرد که این جشنواره به نحو خوبی برگزار شود.

طاهری به نمایندگی از سپاه فجر نیز ضمن تبریک هفته وحدت، از آمادگی آن نهاد جهت همکاری در برگزاری این رویداد فرهنگی خبر داد و در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی حین برگزاری تاکید کرد.

میکائیلی مسئول بسیج هنرمندان فارس نیز ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار داشت که بسیج آمادگی لازم را در رابطه با پوشش تصویری و همچنین هماهنگی تامین امنیت اجراهای جشنواره دارد.

اقای ریاستی به عنوان حامی اسکان و پذیرایی شرکت کنندگان در جشنواره توضیحاتی را در خصوص نحوه اسکان و چگونگی رعایت مسایل و پروتکل های بهداشتی میهمانان اعلام داشت.

همچنین مرامی در پایان این نشست افزود: پیگیری‌ها و هماهنگی‌ها برای برگزاری بدون دغدغه این جشنواره باید از طریق هماهنگی با مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا انجام شو و با توجه به بیماری کرونا و پیش‌بینی‌های صورت گرفته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، شیوه‌های گوناگونی را برای برگزاری جشنواره پیش‌بینی کرده‌ایم که با توجه به وضعیت کرونا در هنگام برگزاری جشنواره، نه تنها برای برگزاری مشکلی نداشته باشیم که آسیبی نیز به کسی وارد نشود.

گفتنی است، نیلی ضمن اظهار امیدواری برگزاری موفق این جشنواره با رعایت پروتکلهای بهداشتی، از همه حاصران در جلسه تشکر و قدردانی نمود.

 


نخستین نشست شورای همکاری و هماهنگی برگزاری جشنواره کشوری تئاتر خیابانی/ عکس: علی روزیطلب
نخستین نشست شورای همکاری و هماهنگی برگزاری جشنواره کشوری تئاتر خیابانی/ عکس: علی روزیطلب
نخستین نشست شورای همکاری و هماهنگی برگزاری جشنواره کشوری تئاتر خیابانی/ عکس: علی روزیطلب
نخستین نشست شورای همکاری و هماهنگی برگزاری جشنواره کشوری تئاتر خیابانی/ عکس: علی روزیطلب

 

نظرات (۲)

درود بر شما.. جشنواره برگزار شد؟

سلام سلام خیلییییییی وبلاگ خوب و جذابی دااااااارید میخواستم ازتون تشکر کنم که خستگیتون دربره 

اگه امکان داره من یه سایتی رو میخوام معرفی کنم که شاید بدردتون بخوره چون خودم همیشه گوشیهامو ازاین سایت خرید میکنم و کلی از خدماتشون راضی بودم

mariatell.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG