کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مصوبات این هیأت باید در چارچوب اساسنامه و آیین‌نامه باشد. در اساسنامه و آیین‌نامه هر گونه کارکردی موازی که بخش خصوصی برای آن مجوزی گرفته باشد، ممنوع است. پشتیبانی و حمایت از گروه‌ها موسیقی بومی و محلی از کارکردهای مهم این انجمن خواهد بود.
در نشستی با حضور بهروز مرامی جدیدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اعضای جدید هیأت مدیره انجمن موسیقی فارس معرفی شدند.
بهروز مرامی جدیدی در این نشست گفت: رسم بر این است که اعضای دوره قبل و اعضای جدید هیات مدیره انجمن در نشستی تودیع و معارفه شوند و همین امر هم اتفاق خواهد افتاد. این نشست صرفا به منظور دیدار و ابلاغ انتخاب و عضویت آنان در ترکیب هیات مدیره انجمن است و در هفته آینده جلسه ای با حضور اعضای پیشین انجمن موسیقی به منظور قدردانی از زحمات ایشان و همچنین معارفه اعضای جدید بطور رسمی و انجام مقدمات سپردن وظایف به اعضای هیات مدیره جدید با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس انجام خواهد شد.
در این نشست، دکتر مسیح افقه، مواردی را در خصوص وظایف انجمن موسیقی متذکر شدند و گفتند که انجمن موسیقی باید وظایف خود را براساس وظایف تصریح شده در اساسنامه پیگیری نمایند. دکتر افقه در ادامه افزود، با توجه به وضعیت شیوع بیماری به نظر می رسد رویکرد برنامه های انجمن موسیقی به سمت برنامه ها و فعالیت پژوهش محور برود.
در ادامه این نشست، سایر اعضای جلسه هیات مدیره انجمن موسیقی فارس، آقایان علیرضا مداحان شیرازی، مسعود نامداری و ابراهیم بذرافکن، مواردی را در خصوص وظایف آتی انجمن و همچنین نحوه انتخاب رییس، نحوه و روش های درآمد زا نمودن انجمن موسیقی با در نظر گرفتن مقررات مالی عنوان کردند.
  یادآور می شود، فرایند انتخاب هیات مدیره انجمن دیینگونه است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دو برابر اعضای هیأت مدیره این انجمن را از بین اهالی موسیقی استان، که از دیدگاه تخصصی و پویایی اعتبار و جایگاه بالاتری دارند را بر پایه ویژگی‌های بیان شده در اساسنامه، شناسایی می‌کند و برای انتخاب نهایی به انجمن موسیقی ایران معرفی می نماید تا پس از گزینش در انجمن موسیقی 4 تن در جایگاه اعضای هیأت مدیره و 2 تن دیگر نیز در جایگاه علی‌البدل شناخته می‌شوند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا جانشین ایشان نیز در جایگاه حقوقی خود، پنجمین فرد از اعضای هیأت مدیره خواهد بود. از این رو انجمن جایگاه نیمه‌خصوصی خواهد داشت. اعضای هیأت مدیره می‌بایست در نخستین نشست خود، رئیس انجمن را مشخص نمایند تا پیگیر روی دادن مصوبات نشست‌های هیأت مدیره باشد. رئیس تنها از اعضای حقیقی هیأت مدیره خواهد بود که با داشتن ویژگی‌هایی همچون متعهد، خوشنام، مورد وثوق، بدون داشتن سوءسابقه مؤثر، اداری نبودن، نداشتن امتیاز آموزشگاه یا مؤسسه‌ای با کارکرد اختصاصی انجمن، داشتن توانایی و وقت لازم برای پیگیری کارها و مصوبات، بتواند آرای 1+2 هیأت را به دست آورد.
مصوبات این هیأت باید در چارچوب اساسنامه و آیین‌نامه باشد. در اساسنامه و آیین‌نامه هر گونه کارکردی موازی که بخش خصوصی برای آن مجوزی گرفته باشد، ممنوع است. پشتیبانی و حمایت از گروه‌ها موسیقی بومی و محلی از کارکردهای مهم این انجمن خواهد بود.
گفتنی است در این نشست هادی ورشویی رییس گروه ادبی وهنری و خانم چالنگی کارشناس موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس حضور داشتند
آیین تودیع و معارفه اعضای پیشین و اعضای نوین با حضور مدیرکل به زودی برگزار خواهد شد.

نظرات (۱)

سلام بچه ها 
یه پیشنهاد جذاب دارم، یه سایت پیدا کردم نحوه نامگذاری نماد شرکت های بورسی و مزایا و معایب حروف اختصاری بورس رو کامل توضیح داده ؛حتما ببینید تا  پستشونو برنداشتن
https://mrboors.com/stock-symbols/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG