کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: امسال و در نخستین دوره جشنواره کتاب سال، در بخش پژوهشی ۱۴۲، در بخش داستان ۱۴۸، در بخش شعر ۲۷۲، در بخش کودک و نوجوان ۵۴، در بخش مذهبی ۶۳، در بخش روانشناسی ۶۸، در بخش تاریخ ۷۱، در بخش جغرافیا ۳۸، در بخش پزشکی ۳۲ و در بخش علوم پایه ۲۳۱ اثر به دبیرخانه فرستاده شد.

مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: نویسندگی و بیان اندیشه‌ها از یک سو و از سوی دیگر کتاب‌خوانی، آشنایی مردم را با اندیشه‌ها و دانش‌ها بیشتر خواهد کرد و این امر رشد فرهنگی، اجتماعی، علمی و ادبی را برای آنان به دنبال خواهد داشت.

امیدبخش ادامه داد: فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای فرهنگ‌سازی کتاب و کتاب‌خوانی، وظیفه نهادی خود می‌داند تا با شناساندن کتاب‌ها و نویسندگان به مردم، این امر را بیش از پیش رشد و گسترش دهد. با دیدگاه جایزه کتاب سال را برای شناساندن بهترین کتاب‌ها برای نخستین بار در فارس آغاز کردیم.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: امسال و در نخستین دوره جشنواره کتاب سال، در بخش پژوهشی 142، در بخش داستان 148، در بخش شعر 272، در بخش کودک و نوجوان 54، در بخش مذهبی 63، در بخش روانشناسی 68، در بخش تاریخ 71، در بخش جغرافیا 38، در بخش پزشکی 32 و در بخش علوم پایه 231 اثر به دبیرخانه فرستاده شد.

وی افزود: دبیرخانه این جشنواره که امسال نخستین دوره خود را برگزار می‌نماید، 1119 کتاب دریافتی را مورد بررسی قرار داده است و پس از داوری، در آیین پایانی این جشنواره برگزیدگان جشنواره شناخته خواهند شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG