دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
جشنواره‌های بهونه که با همه‌گیری بیماری کرونا در راستای امیدآفرینی و شادی مردم راه‌اندازی شد، اکنون در پلکان سوم خود، جایگاه ویژه‌ای را بدست آورده است.

جشنواره کشوری بهونه که از روزهای نخستین همه‌گیری بیماری کرونا در راستای شادابی و امیدآفرینی به مردم کار خود را آغاز کرد بود، گام سوم خود را نیز به پایان برد.

هادی ورشویی، مدیرگروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این آیین گفت: جشنواره‌های بهونه که با همه‌گیری بیماری کرونا در راستای امیدآفرینی و شادی مردم راه‌اندازی شد، اکنون در پلکان سوم خود، جایگاه ویژه‌ای را بدست آورده است.

ورشویی ادامه داد: مؤسسه فرهنگی و هنری بهونه در گاه بسته شدن همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، که جایگاه ویژه‌ای در شادابی جامعه دارند، با راه‌اندازی جشنواره‌های مجازی، بار دیگر نشان داد که مردم فارس، راه بن‌بستی ندارند و با همه بسته بودن‌ها راه پیشرفت و رشد خود را پیدا خواهند نمود.

سید علی‌رضا موسوی، مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری بهونه و دبیر این جشنواره نیز گفت: هرچند به دلیل جلوگیری از همه‌گیری بیشتر بیماری کرونا که امروز کشور ما و جهان را درگیر خود نموده است، نتوانستم از همه مردم برای شرکت حضوری در آیین پایانی دعوت کنیم، اما خوشحالیم که توانستیم سهم اندکی در شادابی و امیدآفرینی مردم داشته باشیم.

موسوی ادامه داد: پس از پایان جشنواره فیلم و عکس‌های جشنواره به صورت بسته‌های فرهنگی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری بهونه افزود: سومین دوره جشنواره کشوری بهونه در زمینه عکس و با بخش‌های عکاسی شب، کرونا و شهر من برگزار شد.

دبیر این جشنواره بیان داشت: هرچند در فراخوان این جشنواره، گفته شده بود که برای هر بخش، یک برگزیده خواهد بود، اما به دلیل استقبال مردمی بالا، سه برگزیده برای بخش‌های عکاسی در شب و کرونا و شهر من و یک برگزیده برای بخش مردمی شناخته شدند.

گفتنی است در این جشنواره که به همت مؤسسه فرهنگی و هنری بهونه با دبیری سید علی‌رضا موسوی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شده بود، 461 اثر شرکت کردند که 26 عکس که امتیاز بالای 90 را توانستند بدست آورند به مرحله پایانی راه یافتند.

در این جشنواره علی خوانین، رتبه نخست، احمد لاجوردی، رتبه دوم و محمدعلی منتظمی رتبه سوم را در بخش عکاسی در شب به دست آوردند.

در بخش کرونا و شهر من نیز شیما خرم، رتبه نخست، محدثه نجات، رتبه دوم و علی عباسی رتبه سوم را بدست آودند.

همچنین امیر صادقی نیز توانست تنها برگزیده بخش مردمی جشنواره شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG