کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس، قرار است این خبرنامه هر دو هفته یکبار به صورت الکترونیک منتشر شود.

انتشار: دانشگاه فنی و حرفه‌ای -

برای مشاهده نسخه الکترونیک نشریه لطفا فایل پیوستی را دانلود کنید.

  نخستین نشریه خبری دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس منتشر شد

نظرات (۱)

۲۸ تیر ۹۹ ، ۲۰:۰۱ محمدرضا حمیدیان

سلام دارم یک چالش برگزار می کنم با عنوان چیز های عجیب در من

داخل این چالش شما داخل وبلاگ ، وبسایت یا سایت خودتون کارها عادت ها و چیز های عجیب و خنده دار خودتون رو میزارید و به من در قسمت نظرات می گید 😊

من هم وارد وبتون میشم و آدرس صفحه تون رو + اسمتون (مستعار یا ....) میزارم

بعد کاربران میان داخل قسمت نظرات و به شما رای میدن

کسی که بیشترین رای رو بیاره برنده میشه

چالش خوب و جالبی هست

هم سرگرمیه هم به پیشرفت وبلاگ شما کمک می کنه خوشحال میشم شرکت کنید 😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG