کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
در چهار ماه گذشته، تولیدات محتوایی در راستای پیشگیری و مبارزه با گسترش بیماری کرونا از سوی هنرمندان و فرهنگ‌وران فارس، در کشور، هم از جنبه کمی و هم کیفی، حرف اول را داشته است و همچنان این روند ادامه دارد.

نخستین نشست شورای فضای مجازی با حضور معاونین، رؤسای اداره‌های فرهنگی، هنری و فضای مجازی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار گردید.

مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در سال گذشته دو مسئولیت شورای اطلاع‌رسانی استانی و شورای فضای مجازی استانی بر دوش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گذاشته شد که مهدی احمدی به عنوان مسئول دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی و سید علی‌اصغر محدث نیز به عنوان مسئول دبیرخانه شورای فضای مجازی استان فارس عهده‌دار مسئولیت شدند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی پیش آمده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال نیز این شرایط وجود داشته باشد، لازم است تا برنامه‌های فرهنگی و هنری به صورت زنده و از بستر فضای مجازی برای علاقمندان پخش شود.

امیدبخش افزود: در چهار ماه گذشته، تولیدات محتوایی در راستای پیشگیری و مبارزه با گسترش بیماری کرونا از سوی هنرمندان و فرهنگ‌وران فارس، در کشور، هم از جنبه کمی و هم کیفی، حرف اول را داشته است و همچنان این روند ادامه دارد.

بهروز مرامی جدیدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این نشست گفت: شاید کسی گمان نمی‌کرد که روزی اینچنین فضای مجازی همه‌گیر شود؛ تا آن جا که می‌توان امروز فضای مجازی را، همان فضای حقیقی جامعه دانست.

مرامی جدیدی ادامه داد: بسترهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری را باید با حضور بخش خصوصی و مردمی راه‌اندازی کرد تا هنرمندان و فرهنگ‌وران استان، با دغدغه کمتر و کیفیت بالاتری به ارائه برنامه‌های خود بپردازند. در این راستا بایستی با ایجاد راهکارها و بسترهای قانونی، درآمدزایی آنان را نیز هموار نمود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG