کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
دبیر شورای اطلاع‌رسانی فارس بیان داشت: در این مدت با تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری، خسارات‌های بسیاری از منظر اقتصادی به بدنه هنری، فرهنگی و رسانه‌ای وارد شد؛ این در حالی است که اگر تولیدات این بخش از جامعه برای آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی نبود، وضعیت فارس نیز امروز قرمز بود و ما نیز قدردان این عزیزان هستیم که علی‌رغم همه فشارها و خسارت‌های اقتصادی در میدان مانده‌اند و با دست خالی برای سلامت مردم تلاش می‌نمایند.

یازدهمین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان فارس با حضور سید احمد احمدی‌زاده، معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس و رئیس این شورا برگزار شد.

در این نشست صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیر این شورا گفت: با توجه به فضای بوجود آمده در این روزهای کرونایی، افسردگی و ناآرامی‌های روانی برای برخی از شهروندان به وجود آمده است که برای حل این بحران نیز کمیته آرام‌بخشی و امیدآفرینی با همکاری علوم پزشکی و دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در فارس تشکیل شده است.

سهرابی ادامه داد: این شورا با همکاری هنرمندان، فرهنگ‌وران و اصحاب رسانه فارس از همان روزهای آغازین اسفند ماه و اعلام خطر درباره بیماری کرونا، وارد میدان شد و با تولیدات رسانه‌ای مناسب، به آگاهی‌بخشی در راستای پیشگیری و امیدآفرینی در راستای روحیه‌بخشی در جامعه پرداخت.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی فارس بیان داشت: در این مدت با تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری، خسارات‌های بسیاری از منظر اقتصادی به بدنه هنری، فرهنگی و رسانه‌ای وارد شد؛ این در حالی است که اگر تولیدات این بخش از جامعه برای آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی نبود، وضعیت فارس نیز امروز قرمز بود و ما نیز قدردان این عزیزان هستیم که علی‌رغم همه فشارها و خسارت‌های اقتصادی در میدان مانده‌اند و با دست خالی برای سلامت مردم تلاش می‌نمایند. هرچند این اداره کل در راستای وظیفه سازمانی خود تمهیدات و تدابیری برای جبران خسارت‌های وارده در نظر گرفته است، اما لازم است تا این عزیزان به ویژه اصحاب رسانه بیش از پیش دیده شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در راستای امیدآفرینی و ایجاد شادی و نشاط در جامعه با رایزنی‌های صورت گرفته، از فروردین ماه، اقدام به برگزاری کنسرت‌، نمایش، پخش فیلم و نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی در استان فارس کرده‌ایم که بازدیدکنندهای بسیاری در سطح استان و کشور داشته است. بهره‌گیری از فضای مجازی در راستای فعالیت‌های فرهنگی و هنری فرصتی جدید را به ما نشان داد تا بیش از پیش بتوانیم از فضای مجازی بهره گیریم.

محمدجواد شلتوک‌کار، سمیه یگانه، مهدی احمدی، مهدی امیدبخش، صابر سهرابی، سید احمد احمدی‌زاده، محمدصادق مهرابی، ابراهیم عباسی، سید احمد نجفی، عطایی

مهدی احمدی، مهدی امیدبخش، صابر سهرابی

سید احمد احمدی‌زاده


شورای اطلاع‌رسانی فارس/ /عکس: محمدمهدی اسدزاده
شورای اطلاع‌رسانی فارس//عکس محمدمهدی اسدزاده
شورای اطلاع‌رسانی فارس/ عکس محمدمهدی اسدزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG