دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیضا راه‌اندازی خواهد شد.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - فارس‌نویس -

محسن علی‌زاده، نماینده منتخب مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا صبح چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه جاری با صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس دیدار و گفتگو کرد.

صابر سهرابی گفت: راه‌اندازی و گشایش نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان جدید بیضاء از مهم‌ترین مواردی بود که در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا هر چه زودتر مقدمات لازم برای آن صورت گیرد.

سهرابی ادامه داد: در این دیدار زیرساخت‌های فرهنگی و هنری دو شهرستان سپیدان و بیضا همچون تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری بیضا و تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری سپیدان بررسی گردید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از تسهیل در صدور مجوز برای راه‌اندازی آموزشگاه‌های هنری آزاد، مؤسسات فرهنگی و هنری و رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های برخط در این دو شهرستان خبر داد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس ایجاد بسترها و زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان در راستای گردشگری هنری و فرهنگی را از دیگر مسایل مهم مطرح شده در این دیدار دانست که با همکاری، هماهنگی‌ و همراهی نمایندگان منتخب می‌توان بسترهای قانونی و بودجه‌ای آن فراهم کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG