دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مالکان و صاحبان این سینماها می‌توانند درخواست خود را حداکثر تا ۲۰ فروردین سال آینده با تأیید این اداره کل به سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام نمایند.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - راستین‌آنلاین - هنرشیراز - شیرازه -

حمیدرضا مؤمنی

حمیدرضا مؤمنی، کارشناس سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا برای جلوگیری از شیوع این بیماری، تمام سینماهای فارس تعطیل شدند.

مؤمنی ادامه داد: تعداد زیادی از سینماهای فارس با مدیریت بخش خصوصی هستند که درآمدزایی اصلی آن‌ها در روزهای تعطیلات عید نوروز بود با این تعطیلی، دچار ضرر و خسارت‌های مالی شدید شدند.

این کارشناس سینمایی افزود: سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای کمک و یاری به سینماهای بخش خصوصی در نظر دارد تا به ازای هر سالن نمایش، مبلغ صد میلیون ریال معادل ده میلیون تومان را به شیوه قرض‌الحسنه و با سود چهار درصدو بازپرداخت شش ماهه برای جبران این خسارت پرداخت نماید.

وی بیان داشت: مالکان و صاحبان این سینماها می‌توانند درخواست خود را حداکثر تا ۲۰ فروردین سال آینده با تأیید این اداره کل به سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام نمایند.  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG