دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
بهتر است به جای پرداختن به برنامه‌های کلان و بزرگ، ظرفیت‌های استان را شناسایی و تقویت کنیم و با برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان دیارمان، بر شناساندن آن‌ها به جامعه گام برداریم.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام‌خبر - برنا - شیرازبزرگ - روزنامه تماشا شماره 2008 مورخ 24 دی 1398 صفحه 8 - روزنامه شیرازنوین شماره 899 مورخ 24 دی 1398 صفحه5 - روزنامه افسانه شماره 4062 مورخ 24 دی 1398 فحه 9 - روزنامه خبرجنوب شماره 11295 مورخ 24 دی 1398 صفحه 8 - هنرشیراز -

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نشستی با شورای انجمن هنرهای تجسمی فارس گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال آن است که انجمن‌های فرهنگی و هنری فعال، منسجم و پویاتر از پیش باشند.

صابر سهرابی ادامه داد: امید است که در دوره جدید انجمن هنرهای تجسمی فارس، سطح کیفی نمایشگاه‌ها رشد یابد و هنرمندان به ویژه هنرمندان استان فارس شناسانده شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: بهتر است به جای پرداختن به برنامه‌های کلان و بزرگ، ظرفیت‌های استان را شناسایی و تقویت کنیم و با برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان دیارمان، بر شناساندن آن‌ها به جامعه گام برداریم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس اضافه کرد: با رشد کیفیت آموزشی از یک سو و حمایت و پیشتیبانی هنرمندان از سوی دیگر، پویایی، مانایی و شناساندن هنرمندان امروز و پرورش هنرمندان آینده را خواهیم دید.

وی تأکید کرد: برنامه‌های انجمن باید استانی باشد تا شهرستان‌ها نیز از آن بهره‌مند گردند و با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سراسر استان، تبادل آثار و ارتباط بین هنرمندان شهرستانی و مرکز استان برقرار گردد.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG