دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آن چه فرهنگ ایرانی در پیشینه هزاران ساله خود دارد، چیزی جز انسانیت، آزادگی، دادخواهی، شرافت، غیرت، دانش‌افزایی، مبارزه با جهل و ستم، و دستگیری از محرومان و ستم‌دیدگان نیست.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام‌خبر - روزنامه تماشا - ایکنا - ایلنا - بسیج‌نیوز - پیام‌فارس - ایسنا - روزنامه خبرجنوب شماره 11289 مورخ 17 دی 1398 صفحه 20 - روزنامه افسانه مورخ 16 دی 1398 -

آیین سوگواری سردار شهید، سپهبد قاسم سلیمانی با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و کارکنان این اداره، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

صابر سهرابی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: سلیمانی و المهدی، پیشتر و بیشتر از آن که یک نظامی باشند، فرهنگ‌ورانی عاشق بودند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به سخنان امام خمینی که فرموده است انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود، گفت: ترامپ به خوبی می‌داند که نهضت ما به یک تن یا دو تن خلاصه نمی‌شود چرا که یک اندیشه و فرهنگ است. این فرهنگ ماست که از هر قطره خون شهیدان‌مان، هزاران شهید پرورش می‌یابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: آن چه فرهنگ ایرانی در پیشینه هزاران ساله خود دارد، چیزی جز انسانیت، آزادگی، دادخواهی، شرافت، غیرت، دانش‌افزایی، مبارزه با جهل و ستم، و دستگیری از محرومان و ستم‌دیدگان نیست.

این مدیر فرهنگی فارس با تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به همه آزادگان جهان خاطر نشان کرد: قاسم سلیمانی، الگویی تمام برای فرهنگ ایران اسلامی است. او در رزم‌گاه چونان شیری، خشم خروشان بر دشمنان انسانیت و در میان مردم، اوج محبت و مهربانی و صفا، و در عرفان بنده‌ای برآمده از حافظ و ملاصدرا بود. و خداوند بندگانش را محبوب دل‌ها می‌نماید.


آیین بزرگداشت قاسم سلیمانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس/ عکس: علی روزیطلب
آیین بزرگداشت قاسم سلیمانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس/ عکس: علی روزیطلب
قاسم سلیمانی/ عکس: علی روزیطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG