کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه موازی‌کاری‌های بسیاری در حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و دین رخ می‌دهد، عنوان کرد: دولت تدبیر و امید تلاش کرده است با کنار هم گردآوردن دستگاه‌های هم‌خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی در وزارتخانه و اداره‌های کل استانی، برای کاهش این موازی‌کاری‌ها و افزایش کیفیت برنامه‌ها گامی بردارد.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - ایرنا - ایبنا -

سید عباس صالحی روز پنجشنبه  در نشست دستگاه‌های هم‌خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، این مجموعه ها را  همراهان یکدیگر دانست و ادامه داد: بسیاری از زمینه‌های کارکردی دستگاه‌های اجرایی هم‌خانواده با یکدیگر همپوشانی بسیار دارد و می‌توان آن‌ها را در این نشست‌ها تقویت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: ضروری است به‌منظور بهره‌برداری حداکثری از امکانات و فضاهای موجود کوشش شود.

صالحی با بیان اینکه همه‌چیز به‌صرف برخورداری از منابع مالی معنا نمی‌شود، برنامه‌ریزی را از اعتبارات مالی مهم‌تر توصیف کرد.

وی در ادامه با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران و خیران فرهنگی عنوان کرد: بهره‌گیری از فرهنگ بومی و منطقه‌ای می‌تواند از راهکارها و زمینه‌های نو برای حضور سرمایه‌گذاران و خیرین حوزه فرهنگی و هنری باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از سخنان خود به توسعه گردشگری مذهبی نیز اشاره کرد و در این باره گفت: گردشگری مذهبی و آیینی نباید به‌صورتی یک‌سویه از ایران به سمت دیگر مقاصد باشد، بلکه باید راهکارهایی برای جذب گردشگر از دیگر کشورها در حوزه‌های آیینی یافت.
در این نشست مدیران استانی دستگاه‌های خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل حج و زیارت، اوقاف و امور خیریه، کتابخانه‌های عمومی، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به طرح دیدگاه‌ها و مسائل حوزه کاری پرداختند. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر سه‌شنبه در سفری سه روزه با هدف شرکت در آیین یادروز حافظ و دیدار با فرهنگوران استان وارد شیراز شد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG