دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در دومین نشست تخصصی آسیب شناسی و هم اندیشی فرهنگ و هنر گفت: هم اندیشی در صورتی محقق خواهد شد که بتوانیم آن را در کارکردها و برنامه های خود محقق کنیم و ثمرات آن کاملاً محسوس شود و با این تعریف از نشست ها و جلسات بدونِ خروجی پرهیز می کنیم.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام خبر - هنرشیراز - شبستان - ایرنا - هنرآنلاین - روزنامه تماشا شماره 1926 مورخ 13 مهر 1398 صفحه 2 - روزنامه شیرازنوین شماره 816 مورخ 13 مهر 1398 صفحه 5 - روزنامه طلوع شماره 2626 مورخ 13 مهر 1398 صفحه 2 - روزنامه افسانه شماره 3979 مورخ 13 مهر 1398 صفحه 9 - روزنامه خبرجنوب شماره 11212 مورخ 13 مهر 1398 صفحه 8 -

دومین نشست تخصصی آسیب شناسی و هم اندیشی فرهنگ و هنر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و برخی رؤسای گروه های نمایش و فعالان این عرصه هنری در موزه مشکین فام شیراز برگزار شد.

صابر سهرابی، در این نشست گفت: برآنیم تا دیدگاه های موشکافانه و کارشناسانه هنرمندان فعال علمی و تجربی را در زمینه های تخصصی خود در جهت آسیب شناسی و ارائه پیشنهاد و راه کار برای عبور از این آسیب ها شناسایی کنیم تا بتوانیم مشکلات و مسایل را به صورت ساختاری و بنیادی حل کنیم.

صابر سهرابی ادامه داد: اکنون استان فارس دارای ۳۶ شهرستان است که در کشور بیشترین وسعت و تعداد شهرستان ها را داراست که این تعداد شهرستان وظیفه این اداره کل را سنگین تر از پیش می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: انتظارات از استان فارس و به ویژه شیراز بسیار بالاست که این انتظارات به دلیل آن است که در تمام رشته های فرهنگی و هنری استان فارس و شیراز حرف برای گفتن دارد و شخصیت های بسیاری را در کشور و جهان داشته و دارد. پس باید به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم این انتظارات را برآورده کنیم.

دبیر جشنواره نمایش فجر استان فارس بیان کرد: از چند ماه پیش نشست هایی را با حضور برخی از پیشکسوتان و فعالان حوزه نمایش به بررسی و آسیب شناسی جشنواره های نمایش سال های پیش پرداختیم و راه کارهای پیشنهادی را بررسی کردیم تا هم مشکلات پیش تکرار نشود و هم این که بتوانیم امسال این جشنواره را در راستای رشد کیفی و کمی هنر نمایش فارس برگزار کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس اضافه کرد: هم اندیشی در صورتی محقق خواهد شد که بتوانیم آن را در کارکردها و برنامه های خود محقق کنیم و ثمرات آن کاملاً محسوس شود. با این تعریف از نشست ها و جلسات بدون خروجی پرهیز می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این نشست ها حس امید، شور و نشاط و حرکت های خلاقانه هنرمندان را به دنبال خواهد داشت و به همین دلیل این نشست ها را سی تا چهل روز یک بار برای شنیدن مسایل تازه، راهکارها و پیشنهادها، پیگیری و بیان عملکرد این اداره کل برای برطرف شدن مشکلات، بهبود، رشد و پیشرفت فرهنگی و هنری در استان برگزار خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG