کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تاکید بر اینکه بنا داریم تا آثار و فعالیت های فرهنگی و هنری را از دیدگاه کیفی بیش از پیش ارتقا دهیم، افزود: در جهت حمایت از هنرمندان و فرهنگوران و واگذاری امور به آن ها، قرار است درخواست های تخصصی و کارشناسی متقاضیان در ابتدا توسط انجمن های مربوطه بررسی گردد و سپس برای ادامه فرایند به کارشناسان این اداره ارجاع شود.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - هنرشیراز - ایرنا - روزنامه عصرمردم شماره 6740 مورخ 13 مهر 1398 صفحه 12 - هنرآنلاین - روزنامه تماشا شماره 1926 مورخ 13 مهر 1398 صفحه 3 - روزنامه شیرازنوین شماره 816 مورخ 13 مهر 1398 صفحه 5 - روزنامه نیم نگاه شماره 6237 مورخ 13 مهر 1398 صفحه 3 - روزنامه خبرجنوب شماره 11212 مورخ 13 مهر 1398 صفحه 8 -

صابر سهرابی در نشستی صمیمی با حضور فعالان حوزه موسیقی که در فضای سنتی و دل انگیز موزه هنر مشکین فام شیراز برگزار شد گفت: دیدگاه های اهالی فرهنگ، ادب و هنر استان فارس آنچنان فاخر و ریشه دارد هستند که ظرفیت آن را دارد تا در کشور مورد توجه قرار گیرند و حرف اول را بزنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس ادامه داد: حوزه فرهنگ و هنر، بخشی است که هزینه بر بوده و کسانی که در این زمینه سرمایه گذاری و فعالیت می کنند، علاقه درونی و ذاتی به این عرصه دارند. این افراد معمولاً از خانواده های تجارت پیشه نیستند، بلکه از خانواده هایی برخاسته اند که پیشینه فرهنگی و هنری داشته و با خلاقیت و دانش و عشق پا به این میدان گذاشته اند.

سهرابی با تاکید بر اینکه بنا داریم تا آثار و فعالیت های فرهنگی و هنری را از دیدگاه کیفی بیش از پیش ارتقا دهیم، افزود: در جهت حمایت از هنرمندان و فرهنگوران و واگذاری امور به آن ها، قرار است درخواست های تخصصی و کارشناسی متقاضیان در ابتدا توسط انجمن های مربوطه بررسی گردد و سپس برای ادامه فرایند به کارشناس این اداره ارجاع شود. بدین منظور شورایی از کارشناس اداره و متخصصان هنری مربوطه تشکیل می شود تا آثار و درخواست ها، مورد ارزیابی قرار گیرند و باعث شود آثار و فعالیت های فرهنگی و هنری از دیدگاه کیفی ارتقا بیشتری یابند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه، هنرمندان و فرهنگوارن این احساس را داشته باشند که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، خانه دوم آن هاست و غریبگی نکنند؛ اضافه کرد: با رایزنی های صورت گرفته با شهرداری، گذر فرهنگ و هنر شماره یک در محله سنگ سیاه آماده بهره برداری شده و گذر دوم فرهنگ و هنر نیز در گذر زندیه در حال ساخت است و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و سپس به فعالان و اهالی فرهنگ و هنر با فرایند قانونی، واگذار می گردد.

صابر سهرابی خاطرنشان کرد: همچنین با همکاری جهاد دانشگاهی، پارک فرهنگ و هنر نیز در دست ساخت است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید تا کسب و کارهای فرهنگی و هنری را رونقی دو چندان بخشد و در راستای اقتصاد هنر شکل بگیرد.

این مسئول فرهنگی و هنری فارس گفت: با بررسی ها و آمایشی که به صورت تخصصی و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر در حال انجام و مراحل پایانی است، نقاط ضعف و قوت را شناسایی و با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال اصلاحات بنیادین و ساختاری برای رشد و پیشرفت کیفی و کمی در این حوزه هستیم.

در پایان فعالان عرصه هنری که در این نشست حضور داشتند به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های کارشناسی شده و آسیب شناسی حوزه موسیقی استان پرداخته و در ادامه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز با تقدیر از این همراهی و همدلی، قول مساعد داد تا با ادامه چنین نشست های تخصصی به رفع و بررسی تمام مشکلات پرداخته شود و در حد امکانات موجود به این مهم نگاهی ویژه داشته باشیم.

 

 

 

نظرات (۱)

سلام. بسیار عالی و نیک. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG