کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نشستی با کارکنان و کارمندان این اداره، مسایل و مشکلات اداری را مورد بررسی قرار داد. انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نشستی با کارکنان و کارمندان این اداره، مسایل و مشکلات اداری را مورد بررسی قرار داد.

صابر سهرابی با اشاره به گزارش ها، پیشنهادها و ایده های همکاران خود در جهت بهبود خدمات رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: این اداره کل از پیشتازان بهبود خدمات اداری به هم استانی های خود به ویژه هنرمندان و فرهنگ وران بوده و هست.

سهرابی ادامه داد: بخش فناوری اطلاعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در یک سال گذشته توانسته است با فراهم نمودن زیرساخت های لازم، آمادگی خود را برای الکترونیکی شدن تمام فرایندهای اداری را بدست آورد؛ که این امر صرفه جویی زیادی را در زمینه کاغذ و زمان خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به رونمایی سند چشم انداز فرهنگی فارس در هفته دولت، افزود: چند ماه پیش از این با ایجاد کارگروهی به مدیریت علی ثابت و برخی از کارشناسان خبره، خوش اندیشه، با تجریه و دانشگاهی این اداره کل، همچون دکتر غلامرضا خوش اقبال، دکتر سید جمال عبدالرحیم زاده، کرامت یزدانی، حمیدرضا مؤمنی، و کوشیار ضیایی، برای نخستین بار سند چشم انداز فرهنگی فارس، به نام فرنامک تدوین شد. در این سند چشم اندازی تمام برنامه های فرهنگی در گستره استان فارس تشریح شده است.

وی بیان داشت: با طراحی بهبود عملیاتی بودجه ریزی در این اداره کل، توانستیم با صرفه جویی ها، گام بلندی را در زمینه تحول اداری برداریم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس اضافه کرد: چرخ فرهنگ و هنر به دست شما کارمندان این اداره کل می چرخد پس بایستی دست به دست هم دهیم تا فرهنگ و هنر فارس را در جایگاه واقعی بنشانیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG