کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری بزرگداشت یاد روز حافظ به شکل بین المللی با حضور شخصیت هایی فرهنگی و هنری در سطح ملی خبر داد.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - مهر - روزنامه خبرجنوب شماره 11197 مورخ سه شنبه 26 شهریور 1398 صفحه 8 - روزنامه افسانه شماره 3964 مورخ سه شنبه 26 شهریور 1398 صفحه 9 - روزنامه تماشا شماره 1911 مورخ 26 شهریور 1398 صفحه 2 - روزنامه شیرازنوین شماره 801 مورخ 26 شهریور 1398 صفحه 5 - روزنامه جوان شماره 5748 مورخ 26 شهریور 1398 صفحه 11- پیام فارس -

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس شورای شهر شیراز بر گسترش همکاری های فرهنگی و هنری شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری این شهر تأکید و بیان کرد: یکی از وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری ها فعالیت های فرهنگی و هنری است که هم پوشانی بسیاری با این اداره کل دارد و امید داریم تا با همکاری های مشترک بتوانیم، رویدادهای فرهنگی و هنری فارس را در شأن فارس برگزار کنیم.

صابر سهرابی ادامه داد: هر چند بازه زمانی کمی از عمر این دوره شوراهای اسلامی شهر مانده، اما می توانیم در همین مدت باقی مانده نیز فرهنگ و هنر شیراز را با همکاری یکدیگر به جایگاهی که شایسته این شهر است برسانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: توانسته ایم پس از ۲۰ سال دوباره جشنواره سینمای جوان را آذر ماه با حضور ۱۱ استان در شیراز برگزار کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس، اضافه کرد: ۲۰ مهرماه بزرگداشت یاد روز حافظ را به صورت بین المللی با حضور شخصیت هایی فرهنگی و هنری در سطح ملی برگزار خواهیم کرد. نیمه دوم سال نیز شیراز میزبان جشنواره تئاتر فجر ،موسیقی فجر ، سومین جشنواره موسیقی گروه نوازی خواهد بود. همچنین در آذر ماه جاری نمایشگاه بین المللی کتاب را خواهیم داشت.

عبدالرزاق موسوی نیز در این دیدار گفت: شورای اسلامی شهر شیراز، به دنبال آن است تا با انعقاد تفاهم نامه هایی با دستگاه های اجرایی و سازمان ها و نهادها، فعالیت های فرهنگی و هنری را در این شهر تقویت کنند.

در پایان این دیدار بنا شد که هر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای اسلامی شهر شیراز، با معرفی نمایندگان خود، تفاهم نامه همکاری برای فعالیت های فرهنگی و هنری در شیراز را منعقد کنند.

دیدار با سید عبدالرزاق موسوی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز- صابر سهرابی، غلامرضا یوسفی نژاد، آرین رزمجویی ،محمدمهدی اسدزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG