کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس: در شیراز دو پردیس سینمایی در مکان های تجاری فرهنگی شهر شیراز در حال آماده شدن برای بهره برداری است.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - روزنامه شیرازنوین شماره 786 مورخ 6 شهریور 1398 صفحه 5 -

مهدی رنجبر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور در غرفه فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نمایشگاه خدمت هفته دولت با تبریک هفته دولت به کارمندان گفت: تلاش کردیم تا در این نمایشگاه، مشاوره رایگانی به علاقمندان حوزه فرهنگ و هنر در زمینه صدور مجوزهای هنری و سینمایی که بیش از ٣٥ مجوز متفاوت است، داشته باشیم.

رنجبر اضافه کرد: از آن جا که شعار اصلی دولت کنونی شادی، نشاط و امید در جامعه است، بار اصلی آن بر دوش بخش هنری و سینمایی است که مجوزهایی همچون نمایش، موسیقی، مد و لباس و ... را صادر می کند و ما نیز در این راستا توانستیم راهکارهایی برای آسان شدن صدور مجوزها داشته باشیم تا هنرمندان با دغدغه کمتری به برگزاری برنامه ها مفرح و شاد برای مردم بپردازند.

این مسئول هنری همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره نمایش خیابانی کودک با همکاری شهرداری شیراز، یا کارنوال های شادی و نمایشگاه ها و جشنواره های هنری تأکید کرد: دید ما این است که با حضور هنر در میان مردم، شادی و نشاط را در جامعه نهادینه کنیم.

وی خصوصی سازی را از دغدغه های اصلی مردم و نظام دانست و خاطرنشان کرد: واگذاری کامل بخش های هنری همچون نمایش و سینما را در استان فارس عملی کردیم و در آینده نیز تلاش داریم تا با واگذاری تمام فعالیت های هنری به بخش خصوصی، زمینه را برای اشتغال بیشتر و مؤثرتر هنرمندان فراهم کنیم.

مهدی رنجبر بیان کرد: طرح سینما امید از طرح های سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در هر استان یک شهر می تواند از امتیازات آن استفاده کند. شهرستان مرودشت در استان فارس توانست آن را جذب نماید.

وی همچنین افزود: همچنین در شیراز نیز دو پردیس سینمایی در مکان های تجاری فرهنگی شهر شیراز در حال آماده شدن برای بهره برداری است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هنری که مخاطب ندارد، هنر محسوب نمی شود؛ چرا که رسالت هنر در راستای بسترسازی فرهنگ جامعه است. اگر هنرمندی این مسئله را در نظر بگیرد و بداند که باید در خلق اثر مخاطب را در نظر بگیرد قطعاً به جذب او به اثرش فکر خواهد کرد.

گفتنی است، نمایشگاه دست آوردها و عملکرد دولت از عصر شنبه دوم شهریور ماه جاری به مدت یک هفته در بوستان آزادی شیراز با حضور تمام ادارات، دستگاه ها و سازمان های دولتی استان همه روزه از ساعت ١٧ تا ٢٣ به ارائه فعالیت های گسترده و خدمات درون و برون سازمانی پرداخته است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز با ارائه فایل های مکتوب، کتاب و کتابچه، بروشور، لوح فشرده، نشریه های روزانه استان، تازه های کتاب و نشر استان، ویژه نامه های جشنواره های فرهنگی هنری، تیزر و مستندهای ساخته شده در قالب عکس و فیلم و مولتی مدیا، تولیدات خود را ارائه و همچنین از طریق استقرار میز خدمت، پاسخگوی سوالات و درخواست های مردمی برای انجام امور ارباب رجوع می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG