کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

تلاش داریم تا سینما کودک و سینما توریست را هم راه اندازی نماییم.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - هنرشیراز - روزنامه تماشا شماره 1893 مورخ 3 شهریور 1398 صفحه 3 - روزنامه خبرجنوب شماره 11179 مورخ 3 شهریور 1398 صفحه 8 -

روح الله رنجبری، مدیر گروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه برگزاری دومین روز جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: سینمای کودک و نوجوان سال های پیش در این استان از اقبال خوبی برخوردار نبوده است و با وجود چنین جشنواره هایی و به ویژه استفاده از داوران کودک و نوجوان در این دوره جشنواره تلاش کردیم تا انگیزه لازم را برای ساخت و فعالیت در این حوزه فیلم سازی دو چندان شود.

روح الله رنجبری اضافه کرد: روز دوم جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با استقبال مواجه شد؛ که می توان گفت وجود داوران کودک و نوجوان برای داوری فیلم های این دوره جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان شیراز، سبب شد تا استقبال این رده سنی از فیلم ها بیشتر شود.

رنجبری ادامه داد: این اداره کل خواستار تخصصی شدن سینماها را از وزارت متبوع شده است و موفق شدیم تا سینما کارآفرین را به عنوان نخستین سینمای تخصصی کشور در شیراز راه اندازی نماییم و تلاش داریم تا سینما کودک و سینما توریست را هم راه اندازی نماییم.

مدیر گروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: می توانیم سینماهای شیراز را به صورت تخصصی در هر زمینه فعال کرد تا تماشاچیان بهتر با دانش بهتری بتوانند به تماشای فیلم های مورد علاقه خود بنشینند.

لازم به ذکر است سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از روز پنجشنبه ٣١ مردادماه جاری در سالن زرد مجموعه فرهنگی هنری شهرآفتاب شیراز آغاز شده است و تا روز دوشنبه ٤ شهریورماه جاری این جشنواره ادامه خواهد داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG