کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

امروزه دانش های تخصصی، باعث بالا رفتن بهره وری و رونق کسب و کار در هر حوزه ای شده است. بی شک گستره فعالیت های فرهنگی و هنری نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - هنرشیراز - روزنامه افسانه شماره 3946 مورخ 3 شهریور 1398 صفحه 9 - روزنامه عصرمردم شماره 6707 مورخ 3 شهریور 1398 صفحه12 - روزنامه تماشا شماره 1893 مورخ 3 شهریور 1398 صفحه 2 - روزنامه سبحان شماره 4954 مورخ 3 شهریور 1398 صفحه 7 -روزنامه شیرازنوین شماره 783 مورخ 3 شهریور 1398 صفحه 5 - روزنامه خبرجنوب شماره 11179 مورخ 3 شهریور 1398 صفحه 8 -

مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه برگزاری نخستین کارگاه کارآفرینی فرهنگی و هنری در شیراز گفت: رونق تولید فرهنگی و هنری با برگزاری دوره های تخصصی کارآفرینی در این حوزه تقویت می شود.

مهدی امیدبخش افزود: امروزه دانش های تخصصی، باعث بالا رفتن بهره وری و رونق کسب و کار در هر حوزه ای شده است. بی شک گستره فعالیت های فرهنگی و هنری نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ پس توجه به تخصصی بودن امر تولید و خدمات محصولات فرهنگی و هنری نیاز به دانش تخصصی در باب کارآفرینی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

امیدبخش ادامه داد: استان فارس با میزبانی مناسب و ارائه خدمات با کیفیت آموزشی و مشاوره ای در نخستین کارگاه آموزشی تخصصی کارآفرینی فرهنگی و هنری که در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، در این راستا پیشرو بوده است.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: رضایتمندی بالای شرکت کنندگان در این دوره که از چهار استان فارس، چهارمحال بختاری، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد حضور داشتند، نویدگر علاقمندان بیشتری برای کسب و کارهای فرهنگی و هنری است و باید گام های بعدی را محکم تر برداریم.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خاطرنشان کرد: ابتکار ما در برگزاری این کارگاه آموزشی با همکاری سینما کارآفرینی با تیم تخصصی آموزش این سینما، کمک شایانی به الگوسازی و آموزش کارآفرینان حوزه فرهنگی و هنری نمود.

وی با اشاره به سینما کارآفرینی قاصدک بیان داشت: این سینما و نیروهای متخصص آن توانستند در چند ماه فعالیت خود، موفقیت های چشمگیری را بدست آورد.

امین صالحی، مدیر اجرایی سینما کارآفرینی قاصدک و مجری برگزاری این کارگاه نیز گفت: امروزه یکی از بزرگترین مشکلات فعالین حوزه فرهنگی و هنری عدم آشنایی و آگاهی از ابعاد تخصصی کسب و کار خود است.

امین صالحی ادامه داد: در این دوره شرکت کنندگان با اصول ارتباطی، برندینگ، طرح کسب و کار حوزه فرهنگ و هنر، آشنایی با بازار، بازار سازی و ... آَشنا شدند؛ که البته پس از دوره نیز همچنان در قالب ارائه مشاوره های رایگان در کنار آنان خواهیم بود چرا که معتقدیم این امر باعث پویایی و تداوم تأثیرات آموزشی دوره خواهد شد.

گفتنی است نخستین کارگاه کارآفرینی فرهنگی و هنری با حضور فعالین روستایی و عشایری چهار استان چهارمحال بختاری، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد روز چهارشنبه ٣٠ مردادماه جاری برگزار گردید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG