دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

رجبی گفت: مسئولین دهه کرامت را دهه گفتگوی با جوانان قرار دهند زیرا فضایی ایجاد شده است که مورد آماج هزاران تیر و هجمه فرهنگی دشمنان قرار دارند که دین و دنیای ما را نمی شناسد.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - باشگاه خبرنگاران جوان - تماشا - مهر - ایکنا - شبستان - قدس آنلاین - پیام فارس - ایسنا - ایبنا -

«فرج الله رجبی»، در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره شعر رضوی که در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس برگزار شده بود، با اشاره به اینکه بزرگترین مزیت شعر آئینی این است که با بر فطرت انسان ها استوار است، گفت: جنس کار شاعران آئینی به درد جامعه امروز، جوانان و دوره کنونی ما می خورد و می تواند راهنمای جوانان ما باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: در سخن گفتن از صدق، صفا و حقیقت برای جوانان شعر شاعران آئینی به کمک ما می آید و در شناخت و معرفت نیز ما را یاری می دهد.

رجبی خاطرنشان کرد: کارکرد شاعران آئینی باید در عرصه اجتماعی، فرهنگی و دینی جامعه دیده شود زیرا پلی است بین دین ک جامعه که در افزایش معرفت دینی جوانان نیز موثر است.

وی پیشنهاد کرد: مسئولین دهه کرامت را دهه گفتگوی با جوانان قرار دهند زیرا فضایی ایجاد شده است که مورد آماج هزاران تیر و هجمه فرهنگی دشمنان قرار دارند که دین و دنیای ما را نمی شناسد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG