کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

صابر سهرابی ضمن پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه بین آستان قدس رضوی با این اداره کل خاطر نشان کرد: می توانیم گام های بلند و محکمتری را در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه در زمینه کتابخوانی با این تفاهم و انسجام در سطح استان برداریم.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - شهرسبز - هنرشیراز -

سید عباس مرجانی، مسئول فرهنگی طرح خادمیاری آستان قدس رضوی در مدیدار با صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: طرح خادمیاری را با نیت زیارت و خدمت به آستان خورشید خراسان، در زمینه های مختلف به ویژه فرهنگی و هنری آغاز کرده ایم و تا کنون حدود ٦٠ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

سید عباس مرجانی ادامه داد: تا کنون ٣ هزار نوجوان نیز در این طرح نام نویسی کرده اند و فعالیت های مختلفی را انجام می دهند که این فعالیت ها می تواند آنان را در ورود به عرصه های فرهنگی و اجتماعی آماده کند.

مسئول فرهنگی طرح خادمیاری آستان قدس رضوی افزود: کانون های ما در شهرستان ها نیز راه اندازی شده اند و در سال آتی در نظر داریم تا در روستاها نیز این طرح را پیاده کنیم.

وی اضافه کرد: اگر از این ظرفیت نیروی انسانی به درستی استفاده شود میتوان کارهای بزرگی را به سرانجام رساند.

جابر مهدیار، مسئول نمایندگی آستا قدس رضوی در استان فارس نیز در این دیدار گفت: فعالیت های آستان قدس رضوی را از سال ٩٥ در سطح استان آغاز کردیم و تا کنون ١٢ هزار عضو در کانون های زیرمجموعه این آستان مشغول فعالیت هستند.

جابر مهدیار ادامه داد: اگر در موضوع کتاب خوانی یک هم پوشانی بین دستگاهی شکل گیرد، می تواند یک حرکت جهادی را در این راستا ایجاد کند و خدمات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

مهدیار افزود: شاید در امر ساخت کتابخانه کاری از دست بر نیاید اما در زمینه کتاب و توزیع کتاب تا عمق روستاها می توانیم فعالیت داشته باشیم.

وی به راه اندازی مهد الرضاها در سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: برای بچه های خردسال به ویژه کودکان پیش دبستانی نیز توانسته ایم با راه اندازی کلاس های قرآن و دیگر فعالیت های فضای مناسبی را ایجاد کنیم و امید داریم تا در سال آتی این فعالیت ها را در سطح استان به دو برابر افزایش دهیم.

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این دیدار گفت: بسیار خوشحالیم که یک ظرفیت فرهنگی و هنری دیگری به استان فارس اضافه شده است و امید است تا با نگاهی یکپارچه به ظرفیت ها و ایجاد یک حرکت منسجم اثر گزاری بیشتری داشته باشیم.

صابر سهرابی ضمن پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه بین آستان قدس رضوی با این اداره کل خاطر نشان کرد: می توانیم گام های بلند و محکمتری را در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه در زمینه کتابخوانی با این تفاهم و انسجام در سطح استان برداریم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حضرت شاهچراغ(ع) و شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت در ایران افزود: انتظار داریم تا در آستان قدس رضوی حداقل یک صحن یا باب هم به نام احمد بن موسی شاهچراغ (ع) داشته باشیم تا هم به معرفی بیش از پیش این شخصیت مذهبی پرداخته شود و هم فضایی برای شناساندن استان فارس و شهر شیراز شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: مباحث فرهنگی نیاز به هزینه فکری، مالی و زمانی و هماهنگی و انسجام همه دستگاه و مردم دارد تا بتواند اثربخشی بیشتری داشته باشد و با اضافه شدن یک ظرفیت دیگر امید داریم تا با ایجاد این همبستگی بتوانیم در بحث فرهنگ سازی به ویژه در زمینه کتاب خوانی موفق تر و مؤثرتر باشیم و سال آینده عنوان پایتختی کتاب را برای استان فارس به دست آوریم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG