دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که به کازرون سفر کرده بود، در دیدار با داریوش دهقان، فرماندار این شهرستان، پیرامون جذب اعتبارات لازم برای فعالیت های فرهنگ و هنری کازرون رایزنی کرد.

انتشار:  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - کازرون نما - شهرسبز - عصرکازرون -

صابر سهرابی در این دیدار گفت: چند سالی است که وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی جشنواره پایتختی کتاب، شهرهای خلاق دوستدار کتاب و روستاها و عشایر دوستدار کتاب را مورد توجه جدی قرار داده است و بایستی کازرون، برای پایتختی کتاب در سال ٩٨، با همه توان آماده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: در صورتی که شهرستانی بتواند این عناوین را به خود اختصاص دهد، کمک های بسیار خوبی هم از جنبه مالی و هم معنوی به آن شهرستان یا روستا به صورت مستقیم صورت خواهد گرفت؛ همچنان که سال گذشته اوز و امسال شهرهای صدار و شیراز در فارس توانسته اند با کسب این عناوین از حمایت های مادی و معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار گردند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس افزود: کازرون باید به دنبال پایتختی فرهنگی، هنری، مذهبی و کتابخوانی ایران باشد که این اتفاقات همکاری ها و هماهنگی های تمام دستگاه ها، نهادها، مسئولین و مردم را می طلبد که اگر این اتفاقات بیفتد حمایت همه جانبه ای از کازرون صورت خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در صورت موفقیت جهت پایتختی، کازرون می تواند دارای گذر فرهنگ و هنر شود که با اعتبارات بلاعوض و یا با سودهای کم، اقتصاد فرهنگ و هنر خود را تقویت کند.

داریوش دهقان، فرماندار کازرون نیز در این دیدار گفت: امسال بیشترین بودجه شهرستانی را به حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دادیم که امید داریم اتفاقات خوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG