کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در سفر یک روزه خود به کازرون، به همراه محسن پرهیزگار، رئیس حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام محمدجواد جلالی، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان، از حجت الاسلام شیخ محمد خرسند، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کازرون دیدار کرد.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - کازرون نما - شهرسبز - عصرکازرون -

صابر سهرابی در این دیدار گفت: با شناختی که از پیشینه و ظرفیت های فرهنگی، هنری و مذهبی کازرون داشتیم، تلاش کردیم تا کسی را در ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون قرار دهیم که بتواند هم ظرفیت های بالفعل را به خوبی مدیریت و ساماندهی نماید و هم ظرفیت های بالقوه شهرستان در این زمینه ها را به ایجاد بستر مناسب فعال کند.

سهرابی ادامه داد: در سالی که گذشت، توانستیم با توجه به طرح هایی که به تهران ارائه کردیم، بودجه های مناسبی را جذب کنیم.

وی با اشاره به عنوان شهر خلاق کتاب برای دو شهر و دو روستای فارس گفت: امید است تا با همکاری ها و هماهنگی هایی که در شورای فرهنگ عمومی شهرستان کازرون رخ خواهد داد، سال آتی کازرون را نیز جزو شهرهای خلاق دوستدار کتاب ببینیم که همین امر باعث خواهد شد تا حمایت های همه جانبه مادی و فرهنگی به سمت کازرون سرازیر شود.

حجت الاسلام شیخ محمد خرسند نیز در دیدار گفت: باید تلاش شود تا شورای فرهنگ عمومی در بین مسئولین و مردم جای خود را باز کند و مسئولین علاوه بر حضور جسمی شان، حضور فکری و توان شان نیز در نشست های این شورا داشته باشند.

خرسند افزود: در کازرون خیلی کارها را می شود با حداقل امکانات و هزینه برگزار کرد مثل هفته فرهنگ که در دوران مرحوم حاج محمد مرحمتی، با هزینه های بسیار اندکی و با همکاری مردمی برگزار شد.

امام جمعه کازرون و رئیس شورای فرهنگ عمومی کازورن اضافه کرد: باید خلاء افتخار به گذشته و امید به آینده در کازرون پر شود و این امر با افتخار به گذشته افتخارآفرین مردم این شهر و یادآوری آن سبب تقویت روحیه ملی خواهد شد.

محمد خرسند تأکید کرد: باید حرف های مردم را شنید؛ این حرف ها فقط انتقاد نیست، بلکه پیشنهادهای بسیار خوبی نیز وجود دارد که باید از آن ها بهره گرفت.

وی ضمن بیان این مسئله که بایستی در برنامه های فرهنگی و هنری عرف جامعه و شرایط زمانی و مکانی را هم مد نظر قرار داد، گفت: باید همه تلاش کنند تا برای برپایی فعالیت های فرهنگی؛ ادبی و هنری حمایت های لازم را از طریق مسئولان و حامیان فرهنگ و هنر جذب کنیم.

لازم به ذکر است که صابر سهرابی در این دیدار وعده داد که مشکل نیروی انسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، پروژه کتابخانه مرکزی کازرون، تجهیزات، کمک های مادی و معنوی، حمایت از کانون های فرهنگی مساجد و موسسات فرهنگی مذهبی را پیگیری و برطرف کند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG