کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، که به کازرون سفر کرده بود، به دیدار استاد عبدالرسول حکیم از اساتید و پیشکسوتان نقاشی و رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان کازرون رفت.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - کازرون نما - شهرسبز -


صابر سهرابی در این دیدار ضمن تجلیل از این استاد هنرهای تجسمی گفت: جوانان باید در عرصه فرهنگ و هنر پیشکسوتان را الگوی خود قرار دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، ادامه داد: در تمام رشته های هنری، شاهد از بین رفتن  کمال و رشد فضایل اخلاقی  هستیم که البته بر اساتید حوزه  فرهنگ و هنر واجب است  که فهم و کمال هنری  را در کنار آموزشها و تکنیکهای هنر به شاگردن خود انتقال دهند تا هنرمند همزمان علاوه بر تکنیک  ، اخلاق هم به تکامل برساند .

سهرابی، افزود: امروزه گاه با هنرمندانی روبرو می شویم که از نظر تکنیکی و فنی در جایگاه بسیار بالایی قرار دارند اما از نظر اخلاقی آن کمال و معرفت هنری را به دلیل عدم حضور در مکتب اساتید و مطالعه زندگی بزرگان فرهنگ و هنر ، به کمال و معرفت هنری  بدست نیاوره انده و این مهم درمعنای واقعی شاگردی  بدست می آید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG