کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۲۴ دی ۹۷ ، ۲۰:۰۴

انجمن زرتشتیان و انقلاب

سهرابی گفت: در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انجمن زرتشتیان و سایر ادیان باید جشن های خود را به شکل فراگیر برگزار و دستاوردهای چهار دهه همدلی موحدانه را به دنیا نشان دهند.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -

نشست هم اندیشی و ستاد بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اعضای انجمن و موبد زرتشتیان شیراز برگزار شد.

در این نشست صمیمی افلاطون سهرابی ضمن ارائه آمار و گزارش فعالیت های انجمن مزبور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، مذهبی و ورزشی به برخی از دغدغه های جامعه زرتشتیان اشاره کرد و از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر پیگیری و حمایت هایی که از این انجمن داشته است قدردانی و در ادامه اظهار داشت: جامعه زرتشتیان شیراز مفتخر است که در کنار سایر فعالیت های فرهنگی و مذهبی همچون انتشار نشریات اختصاصی، برگزاری مراسم دینی و مسابقات ورزشی در سال جاری موفق به کسب مقام برتر در المپیاد دینی زتشتیان کشور شدند.

همچنین در این دیدار، خدادادی عضو انجمن زرتشتیان شیراز ضمن اشاره به همراهی و همگامی هموطنان مسلمان در زمینه های فرهنگی و اعتقادی زرتشتیان، به رویکرد رسانه های معاند نظام جمهوری اسلامی در خصوص انتصاب برخی فعالیت ها و اندیشه های معارض با آموزه های زرتشت به نام جامعه زرتشتیان ایران، خاطر نشان کرد: این نوع دیدگاه از نظر جایگاه مذهبی و فقهی زرتشت مردود و معتبر نمی باشد.

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این نشست گفت: می توان با هم افزایی بین انجمن های ادیان، موفقیت های بزرگی را در عرصه های فرهنگی و هنری به منصه ظهور برسانیم.

صابر سهرابی ادامه داد: پیروان ادیان و مذاهب در پیروزی انقلاب اسلامی و صحنه های مختلفی همچون دوران دفاع مقدس با تقدیم شهدایی، همگام با آحاد مردم ایران در راستای حفظ حریم معنویت و وحدانیت نشان دادند.

سهرابی افزود: جمهوری اسلامی در طول چهار دهه از حیات خویش، همچون چتری برای پیروان همه ادیان و مذاهب بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: افتخاری است برای فرهنگ و ارشاد اسلامی که بتواند زمینه و بستری مناسب برای فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی ادیان توحیدی بدون هیچ گونه تفاوت و تبعیضی فراهم نماید.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی توسط انجمن زرتشتیان شیراز از ١٤ سال پیش تا کنون، خاطر نشان کرد: در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انجمن زرتشتیان و سایر ادیان باید جشن های خود را به صورت فراگیر برگزار و دستاوردهای چهار دهه همدلی موحدانه را به دنیا نشان دهند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG