دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برپایی نخستین نشست دستگاه ها و ارگان های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان خبر داد و گفت: این ارتباط باعث همدلی و نزدیکی بیشتر می شود که نتیجه آن استفاده از ظرفیت های یکدیگر جهت به پیش بردن هر چه بیشتر فعالیت های فرهنگی خواهد بود.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس-

نخستین نشست دستگاه های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان فارس با حضور صابر سهرابی، مدیرکل و معاونان وی و همراهی علیرضا زینلی، مدیریت و معاون اداره کل حج و زیارت فارس، سید عباس موسوی، اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، سید احمد نجفی، مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در فارس، روح الله منوچهری، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان فارس در دفتر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار گردید.

صابر سهرابی در این نشست گفت: جای بسی خرسندی است که بالاخره همه دستگاه های خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامل نهاد کتابخانه های عمومی، اداره اوقاف و امور خیریه، خبرگزاری جمهوری اسلامی و سازمان حج و زیارت؛ دور یک میز جمع شدند و امیدوارم این نشست سنت حسنه ای باشد که در پی آن ارتباطات این دستگاه ها بیش از پیش برقرار شود و به صورت تنگاتنگ همچون اعضای یک خانواده برنامه ها و فعالیت های خود را به پیش ببریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، ادامه داد: این ارتباط باعث همدلی و نزدیکی بیشتر می شود که نتیجه آن استفاده از ظرفیت های یکدیگر جهت به پیش بردن هر چه بیشتر فعالیت های فرهنگی خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به تأکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت هماهنگی بیش از پیش دستگاه های زیرمجموعه این وزارت خانه، افزود: مسلماً حضور همه مسئولان دستگاه های هم خانواده در برنامه ها و استفاده از ظرفیت های یکدیگر باعث شکوفا شدن عرصه فرهنگ، دین و هنر خواهد شد و از سوی دیگر باید تلاش کنیم تا در شهرستان ها نیز این اتفاق هر چه سریعتر بیفتد.

سایر اعضای حاضر در این نشست نیز ضمن تأکید بر تداوم و ایجاد یکپارچگی دستگاه های هم خانواده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برخی از موارد همکاری و هماهنگی را با یکدیگر در برنامه ها و ثمره آن همکاری ها را به عنوان مثالی جهت هماهنگی بیشتر عنوان کردند.

گفتنی است؛ در این نشست سید علی اکبر موسوی، به عنوان مسئول دبیرخانه این کارگروه معرفی و قرار شد تا نشست های بعدی، بنا به اعلام خواست هر دستگاه به صورت چرخشی در دستگاه های مربوطه برگزار گردد و در پایان نیز هر دستگاه فرد مرتبط خود را برای هماهنگی های لازم با دبیرخانه معرفی کرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG