کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر شهرساتان بوانات و دیدار با خانواده شهیدان عباسی گفت: اهداء شهید به جامعه، نشان از بزرگواری و عطوفت خانواده ارزشمند شهدا است.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس- شهرسبز - روزنامه تماشا شماره 1640 مورخ 7 مهر 1397 -


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر شهرساتان بوانات و دیدار با خانواده شهیدان عباسی گفت: اهداء شهید به جامعه، نشان از بزرگواری و عطوفت خانواده ارزشمند شهدا است.

وی خاطر نشان کرد: این نظام که به زحمت بدست ما رسیده است را باید حفظ کنیم وحق مردم ادا شود و بتوانیم کاری کنیم که خون های ریخته شده، پایدار بماند و ان شاءالله ما هم از رهروان راه شهدا باشیم.

همزمان با هفته دفاع مقدس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، به دیدار خانواده برادران شهید هنرمند، امرالله و کرامت الله عباسی، از شهدای هنرمند شهرستان بوانات رفت.

شهید امرالله عباسی متولد ١٣٤٧ و در ١٨ سالگی در سال ٦٥ شهید شدند و شهید کرامت الله عباسی نیز متولد ١٣٤٩ و در سال ٦٧ در سن ١٨ سالگی شهید شدند. که هر د و شهید جزو گروه تئاتر شهرستان بوده است.

صابر سهرابی در منزل این شهدای هنرمند گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برای گرامیداشت هر دو  شهید و آشنایی با این شهدای گرانقدر حضور یافیتم تا ضمن آشنایی بیشتر با شهدا، تلنگری نیز بر خود داشته و راهرویی برای شهدا باشیم و در زنده نگه داشتن انقلاب و جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: این که از دامان این خانواده دو شهید به جامعه هدیه شده است، نشان از بزرگواری و عطوفت است که خداوند مهربان در هر دو جهان اجر آن را خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: این نظام که به زحمت بدست ما رسیده است را باید حفظ کنیم وحق مردم نیز ادا شود و بتوانیم کاری کنیم که خون های ریخته شده بتواند پایدار بماند تا ان شاءالله ما هم از رهروان راه این شهدا بایشم.

هر چه نظام دارد از برکت خون شهداست

در این دیدار غلامرضا یوسفی نژاد، معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز گفت: هر چه نظام دارد از برکت خون شهداست و اگر نظام، دولت و ملت سرپا هستند بخاطر همین ایثارگری ها است.

یوسفی نژاد افزود: باید دانست که اصل کار این بود که شهدا کارشان را انجام دادند و این هم اجر دنیا و آخرت هم برای خودشان و هم برای خانواده شان دارند. آنها از مرز کشور و دینشان دفاع کردند و این بزرگترین نعمتی است که خدا داده و می شود انجام داد.

وی گفت: تمام آرامشی که ملت دارند، مدیون خون شهدا هستند و اگر کسی امروز این وسط کم کاری و یا کار اشتباهی می کند، ربطی به شهدا ندارد، زیرا آن ها کارشان را به نحو احسنت انجام دادند.

شهرستان بوانات ٦ خانواده دو شهیدی دارد.

 


نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG