کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۲۳ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۵۳

رزمایش عاشوراییان ۲ در فارس

رزمایش اقتدار عاشوراییان امروز بعد از ظهر با گردآمدن بسیجیان در حرم سوم اهل بیت، بارگاه حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ(ع) آغاز شد.

فرمانده سپاه فجر فارس در این گردهمایی گفت: تلاش ۴۰ ساله دشمنان برای از بین بردن انقلاب بی فایده بوده و انقلاب از این بحران ها نیز عبور خواهد کرد.

سردار سید هاشم غیاثی در جمع ٣ هزار بسیجی رزمایش محمد رسول‌الله (ص) و در آغاز رزمایشی به همین نام در استان فارس اظهار داشت: مردم و نیروهای مسلح باید در جهت کارآمدی و ارتقای آمادگی تلاش کنند و در صورت ضرورت در میدان‌های نبرد حاضر شوند.

وی ادامه داد: مشارکت مردم در قالب بسیج شکل می‌گیرد و همین مشارکت در امنیت کشور بسیار تأثیرگذار بوده و هست.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه بسیج محور استراتژیک نظام در امنیت داخلی و دفاع خارجی است، افزود: بسیج همواره در خدمت مردم بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان رویش‌های حاکمیت الهی هستند افزود: بخش اکثریت بسیجیان دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و این حاوی پیام نامیدی برای دشمنان و امیدواری برای مردم است.

سردار غیاثی با اشاره به مشارکت ١٧ گردان بیت‌المقدس در این رزمایش، گفت: امروز ٧۴ گردان در فارس به رزمایش محمد رسول‌الله پرداختند.

 وی ادامه داد: در این رزمایش ٣ برنامه از ٩ شهریور با حضور ۴٠٠ گردان جهادی در قالب ٨ هزار نیرو در فارس شروع‌شده و عرصه‌های محرومیت‌زدایی تا ٢٩ شهریور ادامه دارد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه بخش سوم رزمایش در هفته دفاع مقدس است افزود: تجمع ٣٠ هزارنفری بسیجیان در شیراز به‌صورت میدانی در رزمایش برگزار خواهد شد.

در ابتدای این رزمایش سردار غیاثی با صدور رمز «یامحمدرسول الله (ص)» آغاز این رزمایش سراسری را در استان فارس کلید زد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG