کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۰۶ شهریور ۹۷ ، ۰۱:۱۵

فرهنگ وارشاددرجشنواره خدمت

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با تمام داست آوردهای حوزه های قرآنی، فرهنگی، ادبی و هنری در نمایشگاهی که به مناسبت "جشنواره خدمت" برپا شده، حضور یافته است.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس  -

جشنواره خدمت روز شنبه سوم شهریور ماه جاری در پیست اسکیت واقع در بلوار شهید چمران شیراز با حضور استاندار افتتاح شد. در این جشنواره که تا عید سعید غدیر خم به مناسبت هفته دولت برپا می باشد، تمام دستگاه های اجرایی عملکرد خود را در دولت تدبیر و امید به نمایش گذاشته اند.

همزمان با آغاز هفته دولت و افتتاح این جشنواره، فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در طول برگزاری این جشنواره، جهت پاسخگویی به مسایل و مشکلات مردم در عرصه فرهنگ و هنر به صورت روزانه در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و با استقرار میز خدمت در این جشنواره، تمام خدماتی حوزه فرهنگ و هنر که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس صورت می گیرد را با تمام جزئیات در خدمت شهروندان قرار داده است.

در همین راستا، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی با کارشناسان زیرمجموعه خویش شامل امور اداری، حقوقی و اشتغال در غرفه جشنواره خدمت این اداره کل حضور پیدا کرده و پاسخگوی شهروندان و هم استانی های گرامی قرار گرفتند.

همچنین مسئولین دبیرخانه کانون فرهنگی مساجد و امور رسانه­ های دیجیتال جهت پاسخگویی به شهروندان نیز در غرفه حضور خواهند داشت. روز سه شنبه، معاونت فرهنگی و معاونت قرآنی جهت پاسخگویی در خدمت شهروندان می باشد و معاونت هنری روز چهارشنبه در غرفه حضور پیدا می کند.

دستاوردهای دولت در معرض دید مردم شیراز قرار گرفت

دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان فارس در آیینی با حضور استاندار و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان در معرض دید مردم شیراز و دیگر نقاط استان قرار گرفت و اسماعیل تبادار این نمایشگاه را که با عنوان جشنواره خدمت برای نخستین بار در بلوار چمران شیراز برپا شده است، افتتاح کرد.

در این غرفه ها، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی به صورت مستقیم عملکرد دولت را در قالب فیلم، تیزر، کلیپ، بروشور کتابچه و ... معرفی می کنند. دبیر جشنواره خدمت استان فارس نیز اعلام کرد که این نمایشگاه تا چهارشنبه هشتم شهریورماه جاری هر روز از ساعت ١٦ تا ٢٢ پذیرای بازدید کنندگان است.

خاطر نشان می شود؛ دوم تا هشتم شهریورماه هر سال به نام هفته دولت نامگذاری شده است. در این هفته ضمن تبیین خدمات دولت و بهره برداری از طرح های مختلف، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که هشتم شهریورماه ١٣٦٠ در انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقین به شهادت رسیدند، گرامی داشته می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG