کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور شامگاه پنجشنبه در شیراز به کار خود پایان داد و نتایج نهایی این المپیاد در 14 رشته مشخص شد.

انتشار: دانشگاه شیراز -

چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور شامگاه پنجشنبه در شیراز به کار خود پایان داد و نتایج نهایی این المپیاد در 14 رشته مشخص شد.
این آیین با حضور ،دکتر نادگران ، رئیس دانشگاه شیراز ، جمعی از اساتید دانشگاه و مسئولان استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز ترتیب یافت.
پخش چندین کلیپ تهیه شده از روند ۱۰ روزه برگزاری مسابقات و اجرای موسیقی از جمله بخش های مراسم اختتامیه بود که شادی خاصی را بین دانشجویان ورزشکار ایجاد کرد و با استقبال گرم آنها روبرو شد.
در این آیین، پرچم المپیاد توسط دکتر نادگران به رئیس دانشگاه گیلان به عنوان میزبان بعدی المپیاد اهدا شد.
دکتر رخشنده رو ،معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه شیراز و سرپرست چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان در آیین اختتامیه گفت:خداوند منان را شکر گزارم که چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور نیز به خیر و برکت و عافیت و سلامت تمام شد.
وی اظهار داشت:اگر چه مقدمات برگزاری این المپیاد از دو سال پیش و پس از پایان المپیاد سیزدهم در دانشگاه فردوسی مشهد شروع شد و با فشارهای اخیر روزهای پر التهاب اقتصادی کشور برگزار گردید ؛ ولی برگزاری با شکوه این رویداد عظیم ملی و شور و نشاط حاصل از آن خستگی را از تن برگزارکنندگان بیرون کرد.
دکتر رخشنده رو با قدردانی از دانشجویان برای شرکت پر شور و نشاط در این المیپاد ، خاطر نشان کرد : هدف این بوده که بستری برای ظهور و بروز استعداد ها و سلامت جسم و روح جوانان عزیز دانشجو فراهم شود .
سرپرست کل المپیاد تصریح کرد :دانشجویان پرتلاش با تمام توان ورزشی و اخلاق خود در رقابت های جذاب و دیدنی شرکت کردند و با رعایت استانداردها و کیفیت ورزشی ، به خوبی ظرفیت عظیم ورزشی دانشگاه ها را به منصه ظهور رساندند.
وی در ادامه با قدردانی از همه دست اندرکاران المپیاد چهاردهم ، به بیان آماری از از المپیاد دختران و پسران پرداخت و گفت: دهکده المپیاد با تخلیه خوابگاه های دختران دانشگاه و عدم اسکان تابستانه دانشجویان در آن ها آماده شد و جا دارد از دانشجویان دانشگاه شیراز و علوم پزشکی و اساتید آنان که به زحمت افتادند تشکر کنم.
وی ادامه داد : خوابگاه های اسکان مشتمل بر 14 خوابگاه دخترانه و یک خوابگاه پسرانه بود که برای کاروان ورزشی دختران از 97 دانشگاه و برای پسران 110 دانشگاه آماده سازی شد.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه شیراز اظهار داشت : 13 سالن و میدان ورزشی در دهکده المپیاد و سطح شهر برای برگزاری المپیاد مورد استفاده قرار گفت.
به گفته ی دکتر رخشنده رو ، حدود 2 هزار دانشجوی دختر ورزشکار به همراه یکصد مربی و سرپرست ، به مدت 10 روز از 27 تیر تا 5 مرداد در دهکده المپیاد مهمان دانشگاه شیراز بودند و در 11 رشته روزشی رقابت کردند.
سرپرست کل المپیاد تصریح کرد : افزون بر 2 هزار و هفتصد دانشجوی پسر ورزشکار و بالغ بر یکصد مربی و سرپرست نیز در بخش پسران در دانشگاه شیراز حضور یافتند و در 14 رشته ورزشی مسابقه دادند.
به گفته ی دکتر رخشنده رو ، هفتصد و پنجاه نفر عوامل اجرایی ، وظیفه خدمت رسانی و پشتیبانی از این کاروان های ورزشی را بر عهده داشتند وخوشبختانه ، بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، میزان رضایت مندی شرکت کنندگان المپیاد بیش از 84 درصد بوده است.
سرپرست کل المپیاد چهاردهم خاطر نشان کرد : در جمع بندی کلی مسابقات در بخش دختران تیم های دانشگاه تهران، فردوسی مشهد و شهید بهشتی و در بخش پسران نیز دانشگاه تهران ، فنی و حرفه ای مازندران و فردوسی مشهد ؛ مقام های اول تا سوم را ازآن خود کردند.
وی در پایان سخنانش برای دانشگاه گیلان، به عنوان میزبان المپیاد پانزدهم آرزوی موفقیت کرد .

دکتر علم، مشاور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان هم در آیین اختتامیه چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان در دانشگاه شیراز گفت: از جانب وزیر و سایر مدیران وزارت علوم به دانشگاه شیراز و مسئوان استانی عرض خسته نباشید دارم ، چراکه دست به دست هم دادند تا این رویداد ملی زیبا در این خطه فرهنگی کشور رقم بخورد.
وی ادامه داد: باعث خوشحالی است که امروز باری که بر دوش دانشگاه شیراز بود هم به مقصد رسید هم به مقصود ؛ به مقصد برای این که این بار عظیم به خوبی و با تلاش فروان به پایان رسید.
دکتر علم اظهار داشت :در این المپیاد، بدون هیچ اتفاق حاشیه ای و ناگوار ،رقابت های خوب ورزشی و صحنه های به یاد ماندنی رقم خورد.
مشاور رئیس سازمان امور دانشجویان خاطر نشان کرد : مقصود این المپیاد هم این بود که اوقات فراغت دانشجویان را در راستای استفاده بهینه، مدیریت کند.
دکتر علم گفت: همگان باید برای اعتلای ورزش دانشجویی بکوشیم و این المپیاد را زیرساختی برای ورزش پهلوانی و قهرمانی قرار دهیم .

دکتر پورکیانی، معاون فنی چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور هم در سخنان کوتاهی گفت: در گذشته ، وقتی به عنوان ورزشکار، سرپرست یا مربی در چنین المپیادهایی شرکت می کردم ، فکر نمی کردم چنین رویدادهای چه پشت صحنه هایی دارد و چه کسانی زحمت کشیده اند تا ما استفاده کنیم؛ ولی در چند سال اخیر که به عنوان یکی از مسئولان برگزاری وارد المپیادهای ورزشی شده ام ، فهمیده ام چه کسانی از خانواده های خود دور بوده اند و چه زحماتی کشیده می شود، تا زمینه اجرای مناسب رویداد فراهم شود.
دکتر پورکیانی گفت : در جریان برگزاری المپیاد چهاردهم شاهد بودیم که دانشجویان دانشگاه شیراز ، نهضت داوطلبی و همگان ، از ابتدای صبح تا پاسی از شب ، بی ادعا ،کار و تلاش می کردند تا این المپیاد به خوبی و با کیفیت عالی برگزار شود.

دکتر قاسم نژاد ، ناظر فنی المپیاد پسران نیز در آیین اختتامیه این رویداد ملی اظهار داشت : چهاردمین المپیاد دانشجویان پسر با حضور 110 دانشگاه از دهم تا نوزدهم مرداد ماه در 14 رشته ورزشی در شیراز برگزار شد.
وی افزود: ویژگی فنی این دوره از المپیاد، حضو بازیکنان ملی پوش و لیگ برتری بود که سبب افزایش سطح کیفی این مسابقات شد.
دکتر قاسم نژاد با اشاره به حضور داوران بومی و کادر فنی شیراز در قضاوت چهاردهمین دوره المپیاد دانشجویان پسر گفت: این حضور ،نشان از توانمندی داوران این شهر است.
دکتر قاسم نژاد، استفاده از سیستم ویدیو چک و ثبت آنلاین رکوردها در رشته ی شنا را از ویژگی های این مسابقات بیان کرد و گفت: این کار سبب شد که هیچ اعتراضی در اعلام نتایج این رشته رخ ندهد.
ناظر فنی المپیاد دانشجویان پسر در شیراز گفت: استفاده از دانشجویان داوطلب در اجرای مسابقات، علاوه بر حضور نیروی جوان در اجرای کارها، سبب ایجاد انگیزه در دانشجویان و زمینه سازی تجربه مدیریتی و هدایتی برای آن ها شد.
وی، با بیان این که در این دوره از المپیاد امتیازها در همه رشته های ورزشی بین دانشگاه های مختلف توزیع شد ،افزود: در سال های گذشته معمولا تیم های ثابتی به مقام های برتر دست می یافتند، اما این بار تیم هایی مقام های نخست را به دست آوردند که سال های گذشته نامی از آن ها در برترین ها نبود.
دکتر قاسم نژاد گفت: افزوده شدن ماده های نجات غریق، حمل آدمک بدون فین و حمل آدمک بافین به رشته های شنا در المپیاد امسال، از نقاط برجسته این المپیاد بود.
وی برگزاری یک دوره مسابقات توانمندی های فردی در بخش های پرتاب پنالتی و شوت سه امتیازی در کنار روند عادی مسابقات بسکتبال را از ویژگی های این رشته ورزشی بیان کرد.
ناظر فنی چهاردهمین المپیاد ورزشی پسران کشور گفت: مراحل برگزاری این المپیاد رضایتمندی 84 درصدی دانشجویان را در پی داشت.
دکتر قاسم نژاد، به کسب 5 مدال توسط شناگر ورزشکار دانشگاه خوارزمی اشاره کرد و گفت: کسب سه طلا و دو نقره توسط امیررضا خراسانی سبب شد این دانشجو ستاره مسابقات شود.
وی، در پایان از عوامل برگزاری این المپیاد در دانشگاه شیراز، هیئت های ورزشی و اداره های مختلف فارس، انجمن های ورزشی و اداره کل تربیت بدنی دانشجویان وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان برای زمینه سازی این همایش بزرگ ملی تشکر کرد.

آقای امامی ، هم به نمایندگی از دانشجویان در آیین اختتامیه المپیاد گفت : ورزش فارغ از بهبود و سلامت جسمانی، اگر با اخلاق توام شود می تواند باعث کمالات انسانی گردد.
وی ادامه داد : همه ی دانشگاهیان دانشگاه شیراز برای اجرای مناسب این المپیاد زحمات زیادی کشیده اند و از وزیر علوم و سایر مسئولان تقاضا داریم به پاس برگزاری باشکوه این المپیاد، نگاه ویژه ای به قطب علمی جنوب کشور یعنی دانشگاه شیراز داشته باشند.

تجلیل از آقای کیومرث پاشایی، رکورددار دراز و نشست کشور از جمله بخش های این مراسم بود. این ورزشکار کرمانشاهی و دانشجوی دانشگاه پیام نور کرج توانست رکورد 2 هزار دراز و نشست را در جریان برگزاری المپیاد ثبت کند.
در پایان ، مراسم اهدای جوایز و مدال ها به تیم های برگزیده، صورت گرفت.
گفتنی است دانشگاه گیلان دو سال دیگر میزبان پانزدهمین المپیاد فرهنگی ،ورزشی دانشجویان سراسر کشور خواهد بود.

عکس های بیشتر مرتبط با این خبر در آرشیو الکترونیکی روابط عمومی دانشگاه شیراز موجود است.
http://gallery.shirazu.ac.ir



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۸
محمدمهدی اسدزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG