کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آشنایی با صنایع دستی سنتی فارس و تسهیل در خرید میهمانان، هدف اصلی برگزاری نمایشگاه فرهنگی المپیاد است
همزمان با برگزاری چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در و به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز ، نمایشگاهی در پردیس ارم دایر شده است.
آقای مهدی رجبی؛ مدیر نمایشگاه چهاردهیمن المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور در گفتگویی در خصوص برپایی نمایشگاه فرهنگی در حاشیه چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور، گفت: سیاست ها و اهداف ما از این نمایشگاه را در سه بخش می توان تقسیم کرد : اول معرفی صنایع دستی استان فارس به میهمانان المپیادی که به استان ما آمده اند و دوم فراهم نمودن ساعاتی خوش برای این میهمان با برپایی ایستگاه های بازی و خلاقیت که توسط یکی از گروه های معروف جنوب کشور اجرا شد و سوم تلاش بر این بود تا فضایی مناسب برای این میهمانان فراهم شود تا بدون استرس و تلف شدن وقتشان بتوانند سوغاتی ها و وسایلی را که لازم دارند به سهولت در این نمایشگاه تهیه نمایند.
آقای رجبی افزود: خوشبختانه این برنامه ها با استقبال بسیار خوبی از سوی عزیزان المپیادی روبرو شد.
مدیر نمایشگاه چهاردهیمن المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور ادامه داد: توانستیم در کنار فعالیت های ورزشی که در حال انجام است، با برپایی نمایشگاه فرهنگی فرصتی را فراهم کنیم تا این دانشجویان در مکانی متمرکز و امن و راحت تر اقلام مورد نیازشان را تهیه کنند.
وی با بیان این که نمایشگاه هر روز از ساعت 5 عصر تا 11 شب برای ارائه خدمات متفاوت به حاضرین در المپیاد دایر است ، اضافه کرد: هرچند در ساعات اولیه آغاز به کار نمایشگاه در هر روز تا حدود ساعت 6 به دلیل وجود مسابقات این نمایشگاه خلوت است اما با پایان ساعت مسابقات در هر روز استقبال از نمایشگاه افزایش می یابد.
آقای رجبی با خاطر نشان کردن غرفه های سرگرمی، خلاقیت و بازی، گفت: این غرفه ها برای دانشجویان خسته از مسابقات فرصتی فراهم می کند تا هم سرگرم شوند و هم به آن ها هیجان و شور و نشاط ببخشد که مسلماً باعث ایجاد نشاط برای ادامه مسابقات برای دانشجویان می شود.
عکس های بیشتر مرتبط با این خبر در آرشیو الکترونیکی روابط عمومی دانشگاه شیراز موجود است.
http://gallery.shirazu.ac.ir

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۳
محمدمهدی اسدزاده

نظرات (۱)

۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۳۳ علی علیزاده
سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم و http://dadnazan.ir/
ببینید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG