کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۱۲ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۸

المپیاد 14دانشجویان پسر کشور

آیین گشایش چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور با حضور مسئولان استانی و کشوری در دانشگاه شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شیراز، مراسم افتتاحیه چهاردهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با حضور دکتر صدیقی، معاون وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ، دکتر نادگران رئیس دانشگاه شیراز، دکتر شهنازی، رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از مسولان استانی ؛ شامگاه جمعه 12 مردادماه 97 در زمین چمن دانشگاه شیراز برگزار شد.
در ابتدای این آیین، دکتر حمید نادگران خطاب به پسران ورزشکار اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که پس از برگزاری المپیاد دختران، با درصد بالای رضایت مندی، اینک پذیرای حضور گرم شما در چهاردهیمن المپیاد پسر سراسر کشور باشیم.
وی ادامه داد : اینک که شور و شعف حاصل از ماه ها تلاش دلسوزانه و جدی مسئولان برگزار کننده المپیاد و تشکیل کمیته های مختلف و برخورداری از همت بالای دانشجویان این دانشگاه در شکل نهضت داوطلبی در قالب المپیاد خواهران و برادران به بار نشسته است، شهر شیراز و استان فارس بر خود می بالد که میزبان شادی، هیجان و نشاط قهرمانانی از اقصی نقاط کشور است.
رئیس دانشگاه شیراز بیان داشت:کوشش شده تا این رخداد ملی، در خور شأن و عزت دانشگاهیان عزیز برگزر شود و در ظهور و بروز این اتفاق شایسته و بایسته گروه های زیادی در قالب کمیته های تخصصی اجرایی با صرف هزینه های بسیاری مشارکت داشته اند .
وی در انتهای سخنانش تصریح کرد : در برهه حساس و خطیر کنونی که کشور عزیزمان مورد هجوم همه جانبه دشمنان قرار گرفته، اعلام می کنیم علی رغم تمام مشکلات و تنگناها به عنوان ملتی زنده و پویا در صحنه بوده و خواهیم بود و با بهره گیری از وحدت کلمه و کلمه توحید بر کلیه مشکلات فائق خواهیم آمد.
دکتر محمدحسین علیزاده ، مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم در آیین افتتاحیه چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشوردر دانشگاه شیراز اظهار امیدواری کرد: از طریق برگزاری چنین المپیادهایی، بتواینم یک ورزش با کیفیت از نظر فنی و اخلاق داشته باشیم که سرآمد همه کشور باشد و در آینده تیم های ملی را در همه سطوح از دانشجویان عزیز تشکیل شود.
وی در ادامه به ارائه گزارش فنی از رویداد المپیاد چهاردهم پرداخت و گفت: که المپیاد دختران با کیفیت مناسب و با حضور 96 دانشگاه برگزار شد و بی شک حضور نزدیک 110 دانشگاه از ورزشکاران پسر بزرگترین رویداد ورزشی آموزش عالی کشور را رقم زده است و برای همه ما باعث افتخار است که شاهد این رویداد هستیم.
مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه این رویدادها مقدمه حضور بین المللی است، اظهار داشت : در المپیاد دختران که بیش از دو هزار نفر در 11 رشته ورزشی بود ما شاهد ثبت رکوردهای بسیار ارزشمند و حضور قهرمانان ملی بودیم که از این نظر می توان با جرأت گفت که یکی از با کیفیت ترین المپیادهایی بود که برگزار شده است.
وی ادامه داد :برای پسران نیز شور و شوق عزیزان را که در این دو روز شاهد بودیم انتظار همین کیفیت را داریم که در فضایی دوستانه و صمیمی با هم رقابت کنند.
دکتر علیزاده به رشد تعداد شرکت کنندگان در المپیاد چهاردهم نیز اشاره و خاطر نشان کرد : با رشد شرکت کنندگان در این دوره که حدود 30 درصد بود ، امیدواریم المپیاد پانزدهم که دو سال دیگر در دانشگاه گیلان برگزار می شود ، شاهد 5 هزار دانشجوی دختر و پسر باشیم که نقطه عطفی در ورزش دانشجویی هست.
دبیرکل اجرایی المپیاد هم گفت: در این المپیاد فرهنگی ورزشی ، 2 هزار و 500 دانشجوی پسر از 120 دانشگاه کشور، تا 18 مرداد ماه با یکدیگر رقابت می کنند.
دکتر فرهاد دریانوش افزود : پسران دانشجوی ورزشکار در 14 رشته فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی، شطرنج، کاراته، تکواندو، شنا، جودو، کشتی آزاد و کشتی فرنگی به رقابت می پردازند.
وی گفت: 135دانشجوی پسر در قالب تیم دانشگاه شیراز در تمام رشته های چهاردهمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور شرکت کرده اند.
دبیرکل اجرایی المپیاد و مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز با اشاره به برگزاری المپیاد دختران دانشجوی کشور به میزبانی شیراز گفت: دانشگاه شیراز از 27 تیر تا 5 مرداد ماه میزبان المپیاد فرهنگی ورزشی دختران دانشجوی کشور بود که بر اساس نظر سنجی انجام شده توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، رضایت مندی شرکت کنندگان در این المپیاد حدود 86 درصد بوده است .
دبیرکل اجرایی المپیاد، با بیان این که در کنار برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی دختران دانشجو، اجرای برنامه های فرهنگی و گردشگری بسیار مورد توجه و استبقال قرار گرفت، اظهار داشت: در این المپیاد نیز برنامه های فرهنگی و گردشگری ویژه افراد شرکت کننده برگزار می شود و از فرصت حضور شرکت کنندگان برای معرفی ظرفیت گردشگری شیراز، نهایت استفاده را خواهیم برد.
گفتنی است چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور از 27 تیر تا 5 مرداد (در بخش دختران) برگزار شد و از 11 تا 19 مرداد (در بخش پسران) اجرا می شود

عکس های بیشتر مرتبط با این خبر در آرشیو الکترونیکی روابط عمومی دانشگاه شیراز موجود است.
http://gallery.shirazu.ac.ir



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG