کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
همزمان با چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در دانشگاه شیراز ، نخستین کارگاه آموزش آخرین قوانین داوری در تکواندو برگزار شد.
چهاردهیمن المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور، فرصتی را دست داده است تا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در راستای توسعه ورزش همگانی بخصوص برای دانشجویان، برنامه هایی را تدارک ببیند تا ورزشکاران دانشجو بتوانند در کنار مسابقات خود نه تنها با آخرین قوانین روز دنیا در مورد رشته فعالیت خود اطلاعاتی کسب کنند، بلکه شیوه های ورزش سالم برای سالم ماندن را نیز بیاموزند.
در همین راستا اولین دوره کارگاه توجیهی داوری و مربی در حاشیه این المپیاد برگزار شد. این دلیلی شد تا به سراغ دکتر راهپیما، مسئول انجمن تکواندو وزارت علوم برویم و دراین مورد با هم سخن بگوییم. گزیده ای از سخنان دکتر راهپیما از منظر شما می گذرد:
- آقای دکتر علیزاده، مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم برای اولین بار این طرح را بیان کرد تا به عنوان همگانی کردن ورزش دانشگاهی در سطح دانشگاه های سراسر کشور وارد دور تازه ای شود. در همین راستا نشست های متعددی با مسئولان دانشگاه های سراسر کشور و انجمن های ورزشی وزارت خانه برگزار شد که نتیجه این تلاش ها تفاهم نامه هایی با برخی فدارسیون های ورزشی است.
- زمانی که از ما برنامه خواستند دیدیم که المپیاد تنها جایی است که همه مسئولان و دانشجویان دور هم هستند و بهتر این است تا از این فرصت استفاده شود.
- طرح ما این بود تا در همین المپیاد اولین برنامه خود را که کارگاه توجیهی داوری در تکواندو است اجرا کنیم، همچنین امید داریم بقیه برنامه های خود را در شش ماهه دوم برگزار کنیم.
- با هدف ارتقا تکواندو در دانشگاه های سراسر کشور ، برای اولین بار این کارگاه برگزار شد و در ادامه کلاس داوری، مربی گری، و روانشناسی در تکواندو را در شش ماهه دوم سال اجرا خواهیم کرد.
- کارشناسان دانشگاه های کل کشور اعم از مربی ها، داورها و همه کسانی که در بحث تکواندو دستی در کار دارند و دانشجویان می توانند در این دوره ها شرکت کنند.
- برخی دانشگاه ها که یکی دو بازیکن دارند معمولاً یکی از همین دانشجویان را به عنوان مربی قرارمی دهند که می توانند در این کارگاه ها شرکت کنند.
عکس های بیشتر مرتبط با این خبر در آرشیو الکترونیکی روابط عمومی دانشگاه شیراز موجود است.
http://gallery.shirazu.ac.ir

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۲
محمدمهدی اسدزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG