کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

حضور 3 هزار و 500 دانشجو در این المپیاد فرصت مغتنمی برای اجرای برنامه های فرهنگی است. در همین راستا مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز با اجرای برنامه های متنوع سهم خود را در این المپیاد ایفا می کند.

انتشار: دانشگاه شیراز -

چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختردانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه شیراز در حال برگزاری است.
حضور 3 هزار و 500 دانشجو در این المپیاد فرصت مغتنمی برای اجرای برنامه های فرهنگی است. در همین راستا مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز با اجرای برنامه های متنوع سهم خود را در این المپیاد ایفا می کند.
آقای حسین شیخ پور نائینی ، مسئول کمیته فرهنگی و فوق برنامه المپیاد و مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز گفت: معاونت فرهنگی با تشکیل چهار کمیته انتشارات، تبلیغات، سیاحتی-زیارتی و فرهنگی برنامه های مختلفی را برای دانشجویان در نظر دارد.
تهیه نشریات، ویژه نامه ها و اطلاع رسانی برنامه ها به عهده کمیته انتشارات، فضا سازی محیط دانشگاه، خوابگاه ها، غذاخوری ها، اطلاع رسانی در فرودگاه، پل هوایی ها، بیلبوردهای سطح شهر، همچنین تبلیغات از طریق تلویزیون شهری، با رویکرد؛ معرفی المپیاد و جاذبه های گردشگری استان، معرفی چهره های ماندگار و توانمندی های دانشگاه شیراز، به عهده کمیته تبلیغات، بازدید از مراکز سیاحتی زیارتی شهر شیراز به صورت روزانه به عهده کمیته سیاحتی و برنامه های جنبی مثل نمایشگاه با تاکید بر معرفی استان فارس و فعالیت های دانشجویی به عهده کمیته فرهنگی است.
به گفته ی آقای نائینی، برنامه های گردشگری المپیاد شامل؛ زیارت هر روزه حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام و بازدید از برنامه نور و صدا در تخت جمشید، حافظیه، سعدیه، مجموعه زندیه و تور خرید ، پخش فیلم در سینما آفتاب مجتمع خلیج فارس و تور خرید است که به این منظور هر روز 10 دستگاه اتوبوس آمادگی انتقال شرکت کنندگان المپیاد به مناطق گردشگری را دارد.
در نمایشگاه فرهنگی غرفه بازی های فکری نیز به چشم می خورد، معاونت فرهنگی پیشنهاد دارد با توجه به استقبال زیادی که از این غرفه شده، این نوع بازی به عنوان یکی دیگر از رشته های المپیادهای بعدی در نظر گرفته شود، همچنین غرفه مشاوره از ساعت 17 تا21:30 در خدمت ورزشکاران المپیاد است در همین راستا چند برنامه مجزا به صورت کارگاه مشاوره در خوابگاه ها برگزار می شود.
از نکات قابل توجه نمایشگاه غرفه نقاشی و خوشنویسی است که متعلق به آثار هنری دو تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز است که رشته تحصیلی شان متفاوت از این دو رشته هنری است.
برنامه های فرهنگی دیگری از جمله برپایی نماز جماعت مغرب و عشا، پخش و نقد فیلم، شب شعر طنز با حضور شعرای برجسته، اجرای موسیقی هنری و کلاسیک و تئاترهای خیابانی در نظر گرفته شده است.
سرپرست تیم ها به صورت مجازی و یا با حضور در لابی تالار فجر از ساعت 12 تا 14 نسبت به ثبت نام اعضای تیم خود در برنامه های گردشگری اقدام می کنند.
همچنین شرکت کنندگان المپیاد می توانند در تمام روزهای مسابقه، تنها با همراه داشتن کارت شرکت در المپیاد از باغ ارم، موزه نارنجستان و موزه تاریخ طبیعی و تکنولوژی بازدید کنند.
در حاشیه برنامه های فرهنگی، کانون های فرهنگی هنری مسابقات نقاشی و دل نوشته نیز برگزار می کند.
به گفته مسئول کمیته فرهنگی و فوق برنامه المپیاد رشد برنامه های فرهنگی نسبت به دوره سیزدهم سه برابر شده است.
عکس های بیشتر مرتبط با این خبر در آرشیو الکترونیکی روابط عمومی دانشگاه شیراز موجود است.
http://gallery.shirazu.ac.ir

نظرات (۱)

۱۷ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۸ فاطمه سادات داوری
سلام، وب قشنگی داری، به منم سر بزن، لینکم (پیوند)کن لینکت میکنم [گل]]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG