کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۱۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۸:۰۲

اشتغال هنرمندان و فرهنگوران

 آثار هنری و فرهنگی یکی از جلوه های تولید داخلی است که در طول سالیان اخیر به محاق فراموشی سپرده شده است.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس - باشگاه خبرنگاران جوان - روجانیوز - روزنامه خبرجنوب شماره 10792 مورخ 16 اردیبهشت 1397 - خبرگزاری مهر - تی نیوز - شیراز بزرگ - خبروان - روزنامه طلوع شماره 2228 مورخ 16 اردیبهشت 1397 - خبرگزاری برنا - هشتک - خبرگزاری پانا - روزنامه شیراز نوین شماره 413 مورخ 16 اردیبهشت 1397 - دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها - هفته نامه شهرسبز شماره 457 مورخ 18 اردیبهشت 1397 -


این مقام مسئول، ادامه داد: در راستای حمایت از بخش خصوصی، صاحبان مجوز فعالیت همچنین می توانند جهت استفاده از تسهیلات طرح تکاپو با مراجعه به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir طرح خود را ثبت نام نموده و سپس طرح خود را به همراه مجوزهای لازم جهت بررسی و ادامه روند کار به واحد اشتغال این اداره تحویل نمایند.

غلامرضا یوسفی نژاد، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به شعار سال، گفت: دستگاه های اجرایی می بایست همه توان خود را در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغال بکار گیرند.

یوسفی نژاد اضافه کرد: آثار هنری و فرهنگی یکی از جلوه های تولید داخلی است که در طول سالیان اخیر به محاق فراموشی سپرده شده است. این در حالی است که هم از نظر معنوی و هم از نظر مادی، آثار هنری و فرهنگی می توانند حتی به عنوان اصلی ترین بخش های اشتغال و اقتصاد کشور نقش بازی کنند.

یوسفی نژاد ادامه داد: بر همه ماست تا با حمایت همه جانبه آثار هنری و فرهنگی خود را نه تنها به جامعه خود بلکه به جامعه بشری عرضه کنیم. آثاری که علاوه بر جنبه مادی خود، منعکس کننده فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: اشتغال و حمایت از هنرمندان و فرهنگ وران را در برنامه های اصلی سال ٩٧ قرار دادیم.

وی گفت: هنرمندان و فرهنگ وران می توانند جهت استفاده از حمایت ها، تسهیلات و طرح های حمایتی با مراجعه به واحد اشتغال این اداره در سراسر استان فارس، مجوزهای لازم را دریافت نمایند.

یوسفی نژاد با اشاره به مجوزهای مشاغل خانگی در حدود ١٥٠ رشته شغلی متفاوت گفت: تمامی هنرمندان و فرهنگ وران می توانند جهت اخذ مجوز مشاغل خانگی در رشته مورد نظر به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر استان فارس مراجعه نمایند.

وی یادآوری کرد: رشته های مشاغل خانگی در ١٠ رسته پژوهشگری، طراحی، مد و لباس، نشریات مکتوب، نرم افزار و رسانه برخط، بازی های رایانه ای، هنرهای حجمی، هنرهای شنیداری، هنرهای نمایشی  و تجارت الکترونیک در رشته های فرهنگی و هنری می باشد.

یوسفی نژاد گفت: فارغ التحصیلان رشته های فرهنگی و هنری نیز می توانند با مراجعه به سامانه کارورزی پس از ثبت نام در دوره های کارورزی شرکت نمایند. صاحبان مجوز فعالیت نیز می توانند تحت عنوان واحد پذیرنده در این طرح ثبت نام نموده و از تخفیفات و تسهیلات طرح برخوردار گردند.

این مقام مسئول ادامه داد: در راستای حمایت از بخش خصوصی، صاحبان مجوز فعالیت همچنین می توانند جهت استفاده از تسهیلات طرح تکاپو با مراجعه به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir طرح خود را ثبت نام نموده و سپس طرح خود را به همراه مجوزهای لازم جهت بررسی و ادامه روند کار به واحد اشتغال این اداره تحویل نمایند

نظرات (۱)

قلمتان مانا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG