کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: کمیته تخصصی این اداره کل به بررسی ظرفیت های اشتغال زایی در عرصه فرهنگ و هنر می پردازد تا بتواند اشتغال را به صورت پایدار برای هنرمندان و اهالی فرهنگ در مناطق مختلف استان تعریف نماید.

انتشار: پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس - عصر فارس - کازرون خبر - هنر آنلاین - خبرگزاری صبا - روزنامه شیراز نوین شماره 367 مورخ 5 اسفند 1396- روزنامه تماشا شماره 1479 مورخ 5 اسفند 1396 - روزنامه افسانه شماره 3531 مورخ 5 اسفند 1396 - هفته نامه شهرسبز شماره 451 مورخ 8 اسفند 1396-


غلامرضا یوسفی نژاد، گفت: در طول سال ٩٦، با توجه با نام­گذاری سال و تأکیدات مکرر مقام عظمای ولایت و ریاست محترم جمهوری، در جهت ایجاد اشتغال، این اداره کل با تشکیل کمیته تخصصی اشتغال گام جدیدی را در عرصه اشتغال فرهنگ و هنر برداشته است.

وی اضافه کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، آستین خود را در اشتغال بالا زده است و همت خود را مصروف خواهد کرد تا اهالی فرهنگ و هنر را به اشتغال پایدار برساند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: کمیته تخصصی اشتغال این اداره کل در راستای اشتغال زایی به بررسی ظرفیت های اشتغال زایی در عرصه فرهنگ و هنر می پردازد تا بتواند اشتغال را به صورت پایدار برای هنرمندان و اهالی فرهنگ در مناطق مختلف استان تعریف نماید.

یوسفی خاطرنشان کرد: علاوه بر ظرفیت سنجی، این کمیته وظیفه ظرفیت سازی نیز دارد. به این معنی که کمیته مشاغل جدیدی که تا کنون در حوزه فرهنگ و هنر دیده نشده بود را شناسایی، کشف و به جامعه فرهنگ و هنر معرفی می نماید.

این مسئول گفت: بررسی طرح های اشتغال زایی دولت، بررسی طرح های بخش خصوصی، معرفی به اداره کار و تسهیل و تسریع در گرفتن مجوز و احیاناً تسهیلات لازم جهت ایجاد اشتغال جدید یا توسعه نیز از دیگر موضوعات این کمیته خواهد بود.

او با اشاره به شیوه عملکردی این کمیته خاطرنشان کرد: کمیته تخصصی اشتغال این اداره کل به صورت مداوم جهت دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات با انجمن های فرهنگی و هنری استان فارس جلساتی را خواهد داشت. همچنین از تمام هنرمندان و اهالی فرهنگ که در این زمینه انتقاد یا پیشنهاداتی دارند درخواست می نماید تا انتقادات و پیشنهادات خود را به کارشناس مشاغل ارائه دهند تا توسط کمیته تخصصی اشتغال بررسی گردد.

یوسفی نژاد اضافه کرد: بررسی طرح های بخش خصوصی جهت استفاده از تسهیلات طرح تکاپو شامل اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی نیز، توسط این کمیته به شکل تخصصی بررسی می گردد. لذا متقاضیان می بایست پس از ثبت نام در سامانه کارا به آدرس  kara.mcls.gov.ir خلاصه طرح توجیهی خود را جهت بررسی در این کمیته به کارشناس اشتغال اداره کل در روزهای شنبه و یکشنبه تحویل دهند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: هنرمندان و اهالی فرهنگ می توانند برای فعالیت های خود، درخواست مجوز مشاغل خانگی دهند. به این منظور می بایست در سامانه مشاغل خانگی به آدرس mashaghelkhanegi.ir مراجعه و پس از ثبت نام مدارک لازم را جهت صدور مجوز مشاغل خانگی به کارشناس مشاغل خانگی تحویل دهند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از طرح های اشتغال زایی دولت، طرح کارورزی است که فارغ التحصیلان دانشگاهی و موسسات، شرکت ها و سازمان ها و... که از این اداره کل مجوز فعالیت دارند، می توانند با ثبت نام در سامانه کارورزی به آدرس karvarzi.mcls.gov.ir در این طرح شرکت نمایند.

یوسفی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: در سال ٩٦ این اداره کل بیش از ٧٠٠ مجوز صادر کرده است که پیش بینی می گردد به ازای این تعداد مجوز حدود ١٥٠٠ نفر به طور متوسط مشغول کار شده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG