کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۱۴ بهمن ۹۶ ، ۲۰:۰۳

رسته های فرهنگی"طرح تکاپو"

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: تمام کسانی که مجوز فعالیت از این اداره کل دارند، اگر طرحی در رسته های گردشگری، صنایع دستی و فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته باشند، می­توانند پس از تسهیلات طرح تکاپو، استفاده کنند.

انتشار: پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس - عصر فارس - کازرون خبر - هفته نامه شهرسبز شماره 449 مورخ 14 بهمن 1396- روزنامه خبرجنوب شماره 10716 مورخ 15 بهمن 1396 - روزنامه تماشا شماره 1464 مورخ 15 بهمن 1396 - روزنامه عصر فارس شماره 6276 مورخ 15 بهمن 1396-


غلامرضا یوسفی نژاد، با اعلام این خبر که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بالغ بر ١٤٠ رشته درحوزه های فرهنگی وهنری مجوز صادر می­ کند، گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ٥٠ مجوز مشاغل خانگی در سطح استان فارس در رشته ­های مختلف صادر شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: بیشترین مجوز مشاغل خانگی در رشته­ های فناوری اطلاعات و ارتباطات، مد و لباس، گرافیک و نویسندگی صادر شده و برای تسریع، تسهیل و تکریم ارباب رجوع، صدور مجوز خانگی مناطق مختلف استان ، به شهرستان­ها تفویض شد.

وی، با اشاره به طرح تکاپو نیز گفت: این طرح در دو بخش اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی یکی از طرح­های مهم دولت جهت حمایت از بخش خصوصی و طرح­های اشتغال­زاست. در همین راستا دولت محترم تسهیلاتی را با یارانه دولتی در جهت اولویت­ های هر استان تعیین نموده است که استان فارس ٨ رسته فعالیتی را دارا می­ باشد.

این مقام فرهنگی خاطرنشان کرد: همه افرادی که مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند، چنانچه طرحی در رسته ­های گردشگری، صنایع دستی و فناوری اطلاعات و ارتباطات با موضوع اشتغال­زایی جدید داشته باشند، می­ توانند پس از ثبت ­نام در سامانه kara.mcls.gov.ir و ارائه خلاصه طرح توجیهی به کارشناس مشاغل، از تسهیلات طرح تکاپو استفاده نمایند.

یوسفی نژاد در پایان گفت: با توجه به آغاز طرح تکاپو در استان فارس، با بررسی­ هایی صورت گرفته، تنها حوزه­ های مربوط به فرهنگ و هنر، رسته­ های اول و دوم، یعنی گردشگری و صنایع دستی، و فناوری اطلاعات و ارتباطات می­باشد.

گفتنی است، متقاضیان می ­توانند طرح­های خود را در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هر هفته به کارشناس مشاغل این اداره کل تحویل دهند. این طرح­ها روز سه­ شنبه در کمیته فنی اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بررسی و طرح­های مورد تایید جهت اخذ تسهیلات به کمیته فنی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می شود تا پس از بررسی، جهت استفاده از تسهیلات، به بانک معرفی گردند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG