کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

معاون اداری و مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از مجوز مشاغل خانگی با ١٣٠ رشته شغل در عرصه فرهنگ و هنر و طرح کارورزی واحدهای دارای مجوز فرهنگ و ارشاد خبر داد.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس - خبروان - روزنامه خبرجنوب شماره 10651مورخ 25 آبان 1396 - روزنامه تماشا شماره 1401 مورخ 25 آبان 1396 - عصر فارس - کازرون خبر - هفته نامه شهرسبز شماره 438 مورخ 30آبان 1396-


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، غلامرضا یوسفی نژاد با اشاره به اینکه مجوز مشاغل خانگی با ١٣٠ رشته شغل در عرصه  فرهنگ و هنر در دستور کار قرار دارد، گفت: طرح کارورزی واحدهای دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز قابل اجرا شده است. 

طرح کارورزی واحدهای دارای مجوز فرهنگ و ارشاد تشریح شد  

معاون اداری و مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: واحدهای دارای مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم می توانند از مزایای طرح کارورزی بهره گیرند و در این راستا، فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های فرهنگی و هنری، میبایست با مراجعه به سامانه کارورزی به عنوان کارورز ثبت نام کنند تا حداقل سابقه کار را از این طریق بدست آورند.

یوسفی با تاکید براینکه واحدهایی که از این اداره مجوز دارند میتوانند با مراجعه به سامانه کارورزی به عنوان واحدپذیرنده ثبت نام کنند و نیروهای خود را از این طریق جذب نمایند، در خصوص مزایای طرح کارورزی به واحدهای پذیرنده فرهنگی و هنری خاطرنشان کرد: از مزایای این طرح برای واحدهایذیرنده این است که حقوق و بیمه کارورزان را دولت پرداخت می نماید و همچنین اگر پس از پایان دوره کارورزی که حدوداً شش ماه می باشد، این کارورزان جذب شوند، واحد پذیرنده از بیمه کارفرما معاف خواهد شد.

معاون اداری و مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اضافه کرد: فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های فرهنگ و هنر، و واحدهای پذیرنده کارورز دارای مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میتوانند با مراجعه به سامانه کارورزی ضمن اطلاع از جزییات این طرح، در آن شرکت کنند.

مجوز مشاغل خانگی با ١٣٠ رشته شغل در عرصه  فرهنگ و هنر

وی با اشاره به صدور مجوزهای اشتغال از سوی این اداره گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حدود ١٣٠ رشته شغلی متفاوت و متنوع را می تواند مجوز صادر نماید و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سه بخش کلی فرهنگی، هنری و دیجیتالی مجوزها اشتغالی خود را صادر می کند.

او مشاغل فرهنگی را در حوزه های مختلفی عنوان کرد و گفت: این مشاغل در پژوهشگری، مد و لباس، نشریات مکتوب و مجازی، شرکتهای تبلیغاتی و موسسات فرهنگی می باشد و مشاغل هنری نیز در حوزه های طراحی، هنرهای حجمی، هنرهای شنیداری، هنرهای نمایشی، آموزشگاه های آزاد هنری، نگارخانه ها و سینما هستند.

معاون اداری و مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در حوزه دیجیتال نیز مشاغل زیر را معرفی کرد: نرم افزار، رسانه های برخط، تجارت الکترونیک، بازی های رایانه ای، موسسات دیجیتال و گفت: رشته های مشاغل خانگی این اداره کل در ١٣٠ رشته شغلی متفاوت است که متقاضیان می توانند با مراجعه به این اداره کل از جزییات آن آگاهی یابند یا به پایگاه اطلاع رسانی این اداره مراجعه نمایند.

وی در پایان به همه اصحاب فرهنگ و هنر توصیه کرد تا آثار خود را ابتدا به ساکن در سامانه های مربوط به رشته فعالیت خود؛ ثبت کنند.

***خاطر نشان میشود: آدرس سامانه طرح کارورزی به نشانی karvarzi.mcls.gov.ir   و  سامانه مشاغل خانگی mashaghelkhanegi.ir  قابل دسترسی است.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته ها میتوانید به این آدرس مراجعه فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG