کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۴۸

رسانه و حمایت مصرف کنندگان

سهرابی، مدیر گروه مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: در راستای حمایت از تولید ملی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان فارس در حوزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را برگزار می نمایند.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس - برنا - هورگان - اسپلی - خبرگزاری صدا و سیمای فارس - روزنامه خبرجنوب 21 بهمن 95 - روزنامه تماشا 21 بهمن 95 - نیم نگاه 21 بهمن 95- عصر مردم 21 بهمن 95- روزنامه سبحان 21 بهمن 95 - روزنامه افسانه 21 بهمن 95- ایرنا -

مدیر گروه مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اضافه کرد: دبیرخانه این جشنواره آمادگی دارد تا آثار نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی مجازی را که از ١٥ بهمن ٩٤ تا پایان بهمن ٩٥ منتشر کرده اند، برای جشنواره بپذیرد. این عزیزان می توانند آثار خود را تا پایان بهمن ماه جاری به آدرس matbouat@jhmfars.com  ارسال نمایند.

سهرابی اهداف جشنواره را ارتقای سطح آگاهی جامعه در حوزه حقوق مصرف کننده، حضور پررنگ رسانه در این حوزه، توسعه ظرفیت های رسانه ای در حمایت از تولید داخلی، ایجاد تعامل بین رسانه و بخش خصوصی و ایجاد انگیزه و رقابت در این عرصه عنوان کرد و بیان داشت: جامعه باید آگاهی لازم در حوزه حقوق مصرف کننده و تولید ملی را بداند. اگر این امر محقق شود مصرف کننده نسبت به حقوق خود آشنایی پیدا می کند و از این رو تولید کننده نیز کیفیت خود را بالاتر می برد.

وی موضوعاتی که این جشنواره قصد دارد تا نسبت به آن فرهنگ سازی لازم صورت گیرد را به صورت زیر بیان کرد: اطلاعات لازم که ١-تولیدکننده باید برای مصرف کننده بیان کند شامل نوع، کیفیت، آگاهی های مقدم بر مصرف، تاریخ تولید و تاریخ انقضا ٢-اطلاعات قیمت کالا و یا دستمزد خدمات به صورت روشن و مکتوب ٣-اطلاع رسانی صحیح و کامل و ارائه اطلاعات لازم برای انتخاب آگاهانه کالا و خدمات ٤-حمایت در برابر اطلاعات نادرست، تبلیغ خلاف واقع و جبران خرید کالای نامرغوب ٥-خدمات پس از فروش ٦-سلامتی و ایمنی کالا و خدمات ٧-کالا و خدمات استاندارد ٨- ارتقای شاخص های بهداشت و سلامت در جامعه ٩-محیط زیست سالم ١٠-انتخاب آزادانه در بازار رقابتی و ضد انحصاری ١١-تشکل های حمایت از حقوق آنها

مدیر گروه مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در این جشنواره بخش ویژه ای را هم برای اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از تولید ملی خواهیم داشت. زیرا اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از تولید ملی نه تنها به عنوان شعار سال مطرح است بلکه نیاز اول کشور نیز به حساب می آید.

وی گفت: آثار باید در رسانه های دارای مجوز منتشر شده باشند. همچنین هر فرد می تواند در هر دو بخش حرفه ای و ویژه شرکت کند. در هر بخش میتواند تنها در دو موضوع، و در هر موضوع تنها ٣ اثر را می تواند ارسال نماید.

سهرابی افزود: تمام روزنامه نگاران شاغل و آزاد استان فارس که در رسانه های رسمی و دارای مجوز فعالیت می کنند می توانند در این جشنواره شرکت کنند. آثار باید در قالب عکس، خبر یا گزارش باشد.

وی اضافه کرد: در هر رشته به سه نفر اول جوایزی اهدا خواهد شد. نفر اول ٥ میلیون ریال، نفر دوم ٤ میلیون ریال و نفر سوم ٣ میلیون ریال را دریافت خواهند کرد.

آخرین مهلت دریاف  ارسال آثار تا ٣٠ بهمن ٩٥

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG