کاشی حوض

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
کاشی حوض
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۱۰

بازگشت کتابهای کتابخانه خان زنیان

کتاب های کتابخانه خانه زنیان با همکاری سازمان کتابخانه ها به خانه فرهنگ خانه زنیان منتقل می شوند.انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس - روزنامه نیم نگاه شماره 5285 مورخ 22 اردیبهشت 95 - روزنامه عصر مردم شماره 5766 مورخ 22 اردیبهشت 95 - روزنامه خبرجنوب شماره 10200 مورخ 22 اردیبهشت 95

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، محمدمهدی اسدزاده، سرپرست خانه فرهنگ شهر خانه زنیان، گفت: سوم شعبان سال گذشته، همزمان با سوم خرداد، کتابخانه خانه فرهنگ شهر خانه زنیان، با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیراز و برخی از مسئولین منطقه افتتاح شد.

وی ادامه داد: در طول این یک سال، ٥ برنامه مختلف با موضوع کتاب و کتاب خوانی توسط این خانه فرهنگ برای دانش آموزان و علاقمندان اجرا شد. در این برنامه ها بیش از ٥٠ نفر که بیشتر در مقطع دانش آموزی بودند حضور داشتند.

اسدزاده با بیان اینکه برنامه های یادشده شامل کلاس های کتاب خوانی، بازدید مدارس از کتابخانه، آشنایی دانش آموزان مدارس با کتابخانه، خلاصه نویسی کتاب ها و اجرای داستان کتاب ها توسط دانش آموزان بود؛ گفت: در این برنامه ها که با هماهنگی و همکاری اداره آموزش و پرورش شهر خانه زنیان برگزار شد، مدارس شهید ساسانی دخترانه و پسرانه، مدرسه راهنمایی زینب کبری و مدرسه راهنمایی خدیجه کبری بیشترین فعالیت را داشتند.

سرپرست خانه فرهنگ شهر خانه زنیان افزود: کتابخانه خانه فرهنگ شهر خانه زنیان، مدت دو سال بود که در تعطیلی به سر می برد و گفته می شود که کتاب های آن کتابخانه به کتابخانه دشت ارژن منتقل شده است. با رایزنی هایی که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیراز انجام دادیم، قرار است که این کتاب ها به کتابخانه خانه فرهنگ شهر خانه زنیان منتقل شوند.

 وی بیان داشت: ما به دنبال آن هستیم تا سازمان کتابخانه ها را برای تاسیس کتابخانه در شهر خانه زنیان متقاعد نماییم. اما این امر نیاز به این دارد تا مردم و مسئولین شهری خانه زنیان نیز درخواست خود مبنی بر تاسیس کتابخانه در این شهر را با سازمان کتابخانه های استان فارس مطرح کنند.

این مسئول خاطر نشان ساخت: با مطرح شدن تاسیس کتابخانه خانه فرهنگ، توانستیم بیش از ٦٠٠ جلد کتاب از دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ٣٠٠ جلد کتاب از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ١٥٠ جلد کتاب از دانشگاه آزاد کازرون، ١٠٠ جلد کتاب از دانشگاه شیراز بگیریم. همچنین بیشترین کتب اهدایی توسط مژده نسیمی، الهه علیزاده، اسدزاده، معصومه مرادی و الهام طرق به کتابخانه هدیه شد.  

گفتنی است: این کتابخانه دارای ١٥٠٠ عنوان کتاب در ٢١٠٠ جلد با ٦٠ موضوع متفاوت می باشند. موضوعات این کتاب ها به صورت کلی عبارتند از شعر(دفاع مقدس، ادبی، آیینی و...)، داستان (رمان های ایرانی و خارجی و داستان های کوتاه)، دفاع مقدس (داستان و رمان، خاطره، معرفی شهدا، معرفی عملیات ها و مناطق جنگی)، تاریخی (اسناد، تاریخ ایران، تاریخ معاصر ایران، شخصیت های تاریخی، اتفاقات تاریخی و تاریخ جهان)، کتاب ها تاریخی دینی (انبیا، اولیا و شخصیت های تاثیرگذار و اتفاقات)، کتاب های شخصیت ها (امام خمینی، امام خامنه ای، شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید چمران، حجت الاسلام محسن قرائتی، محسن رضایی، آیت الله هاشمی رفسنجانی و ...) کتاب های دینی (احکام، اعتقادات، احادیث، قرآنی، ادعیه و شرح های آن ها) فلسفی (فلسفه اسلامی و غرب)، هنری (نمایش، معماری، نقاشی و...) سیاسی، حقوقی، مدیریت، روانشناسی، زبان انگلیسی، ریاضیات، فیزیک، علوم تجربی، رایانه، برق، کنکور(کارشناسی و کارشناسی ارشد)، گردشگری(ایران و فارس)، یادنامه ها و مجلات می باشند. همچنین در این کتابخانه نرم افزارهای قرآنی، احکام، سخنرانی، مهدویت و عفاف و حجاب موجود است. اسامی کتاب های این کتابخانه در آینده نزدیک از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.


نظرات (۲)

۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۵۰ معصومه صادقی
!!!!
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG