دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری جشنواره مطبوعات فارس در لارستان فارس خبر داد.

انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس- ایسنا -


 

صابر سهرابی، معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، گفت: در راستای ارتقای سطح کیفی مطبوعات فارس، نخستین جشنواره مطبوعات استان فارس در دی ماه جاری در لارستان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  آن شهرستان  برگزار خواهد شد.

وی گفت: بنا داریم در راستای ارتقا و کیفی سنجی مطبوعات فارس، نخستین جشنواره مطبوعات استان فارس را در دی ماه جاری برگزار نماییم.

صابر سهرابی ادامه داد: در این جشنواره، بخش های مختلف مطبوعات مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. این بخش ها شامل: مقاله و یادداشت ها، عکس، خبر، گفتگو، گزارش، تیتر و صفحه آرایی و طراحی خواهد بود.

او در مورد موضوعات مورد بررسی این جشنواره نیز خاطر نشان کرد: این جشنواره در موضوعات مختلفی همچون دفاع مقدس و فرهنگ عمومی که خود شامل تولید محتوا در بخش های بومی، حقوق شهروندی، محیط زیست و میراث فرهنگی بایدها و نبایدها و بحران آب در قسمت های مختلفی همچون راهکارهای پیشگیری از بحران آب در ایران، زندگی آب در دست ما و زندگی ما در دست آب و ... می باشد. لازم به ذکر است که بخش ویژه نیز در مورد شعار سال یعنی «دولت و ملت همدلی و همزبانی» می باشد.

سهرابی افزود: این آثار باید در فاصله زمانی ٣٠ آبان ماه تا ٣٠ آذر ماه جاری در مطبوعات محلی درج شده باشند.

این معاون اداره کل ارشاد فارس تاکید کرد: آثار بدون امضا و یا با امضای مستعار مورد بررسی قرار نخواهند گرفت. همچنین آثار مندرج در نشریات بدون مجوز، لغو مجوز و بولتن های داخلی نیز در این جشنواره نمی توانند حضور یابند. از دیگر مواردی که نمی توانند در جشنواره شرکت نمایند آثاری هستند که در نشریات غیرمحلی یا با موضوعی غیراستانی درج شده باشند.

وی تاکید کرد: هر فرد حداکثر می تواند با اثر در سه رشته شرکت نماید. که در هر رشته نیز ٣ اثر حائز رتبه های تخست تا سوم خواهند شد.

معاون مطبوعاتی اداره کل در مورد چگونگی ارسال آثار نیز اضافه کرد: آثار می تواند به صورت انفرادی یا توسط مدیران محترم مطبوعات محلی به صورت جمعی ارسال گردد.

شرکت کنندگان میتوانند آثار خود را تا آخر دیماه ٩٤ به  آدرس ارشاد لارستان  ershadlarestan@gmail.com ارسال نمایند .

لازم به ذکر است که آثار باید اسکن شده و به همراه عکس صاحب اثر، معرفی نامه نشریه، کارت ملی، شماره تلفن ثابت و همراه شرکت کنندگان تا تاریخ ٢٠ دی ماه سال جاری به رایانامه ارسال نمایند.

تاریخ برگزاری مراسم  اختتامیه  نیز متعاقباً اعلام خواهد .

شماره تماس پاسخ گویی این جشنواره: ٥٢٢٥٣٠٤٦ و ٥٢٢٤٨٠٢٦ می باشد. 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG