دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۵۱

همایش کانون های تبلیغات و آگهی

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: اولین دوره آموزشی قوانین و مقررات کانون های تبلیغات و آگهی ها و نظام مالیاتی در استان فارس برگزار می شود.

انتشار: پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

 

صابر سهرابی گفت: قصد داریم یک دوره یک روزه را در راستای آموزش قوانین و مقررات کانون های تبلیغات و آگهی را برگزار شود.

معاون مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: به منظور آشنایی کارشناسان تبلیغات، متقاضیان، مدیران مسئول کانون های آگهی و تبلیغات استان فارس با قوانین و مقررات این حیطه در نظر داریم تا این دوره آموزشی را برای اولین بار در استان فارس برگزار کنیم.

وی افزود: در این دوره آموزشی از اساتید صاحب فن تبلیغات آقای اسعدی، کارشناس مجرب حوزه کانونهای تبلیغاتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و آقای تابنده کارشناسان مجرب نظام مالیاتی استان فارس، دعوت کرده ایم تا تدریس این دوره را برعهده بگیرند.

سهرابی خاطر نشان ساخت: این دوره روز دوشنبه 23 شهریور ماه جاری از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر در سالن سبز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس واقع در چهار راه حافظیه برگزار می شود.

گفتنی است، این دوره را معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس،انجمن صنفی کانونهای تبلیغات استان و موسسه فرهنگی هنری مدیران برتر، برگزار می کند و پایان دوره بصورت گواهی درقالب هشت ساعت آموزشی به شرکت کنندگان اهداء می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG