دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۱

عاشقانه

عاشقانه ای سروده ام برای تو
فقط برای تو

انتشار: شعرنو -

عاشقانه ای سروده ام برای تو
فقط برای تو
تو که در شب سیاه این دلم
بر فراز قله های دل
همچو آفتاب نیم روز
طلوع کردی و دلم
در هوای تو
به شوق تو
تا کرانه های آفتاب
رهسپار شد
تو عزیز دل
تو تمام هستی ام
همچو نشسته در میخانه دلم
هفت سال
می به هفت سال خود
چه می می شود
وتو
همچنان بکرو تازه ای
تویاقوت مانده ای
به شهد شیرینی لبت
توتازه ای
ولی به مستیت قسم
که مست میشوم
فقط با نگاه
آن نگاه که سرزدی زیر چشم
در میان اشک و آه
زیر تاق شه چراغ
و مانده ام
مانده ام
مانده ام
و من تیر آن نگاه را تا ابد
درون این دلم نهفته ام
یار من
سلام
قهر تو مرا به کشتنی به آرامی جهان سوق میدهد
و بر دلم
نشانده ای زخمه ای ز تیرهایی از غمت
از غمی که عاشقت به قلب تو نشانه رفت
و من مانده ام و حسرت نگاه تو
حسرت نگاه
حسرت نگاه
حسرتی ز آن آخرین وداع
داغ هجر خود به سینه ام فشانده ای
و شعر را
تلق تلق
تولوق تولوق
میان حرف تا به حرف خود
عاشقانه ای دگر سروده ای
سلام آفرین آفردگار این جهان

شیراز/ 17 مرداد 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG