دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۲

شب های دلم

شب های دلم کوفه ایام علی شد
در عین حقیقت به تشویش ولی شد

انتشار: شعر نو -

شب های دلم کوفه ایام علی شد
در عین حقیقت به تشویش ولی شد
من ساکت ایام فتن گشته ام این جا
تا مهر سکوتم به میان قتل علی شد
عمار به میدان جهاد آمد و هر بار
سنگی به میان آمد و اصرار ولی شد
مالک به دم خیمه گه آن پدر مکر
تیغی ز درون آمد و بر فرق علی شد
دیدم همه جا نام من از زمره شیعه است
اما به صف معرکه خود کندی دین شد
این جا منم و یک شب قدر و دل و دنیا
آن جا به میان مرد صفی اهل ولی شد
من مانده خویشم که به اشعر شوم اما
با دیدن اشتر همه چیزم به علی شد
با فتنه خود مرده ام اما به میانی
در زمره اشعر به حَکم نام ولی شد
ای اهل جهان در شب قدری که میان است
یک چشمه دعا بر دل ناپاک منی شد
تا خویشتن خود به طهارت بیارم
در زمره مردان صف مرد علی شد

نظرات (۲)

۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۰ مهدی نیک بخت
با سلام خدمت شما دوست عزیز
وب بسیار جالبی داری!!!
برای تبادل لینک می توانید با ما همکاری کنید
اعلام امادگی در نظرات
بازدید وب خود را افزایش دهید
ما آماده ایم به محض اطلاع لینک می شوید
ما را با نام
گردوی بوانات و سلامتی
لینک فرمایید

***در ضمن این پیام یک تبلیغ نیست***
افتخار ما همکاری با شماست  
gerdo-bavanat.blog.ir
تشکر فراوان
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۴ حسین مداحی
احسنت دوست عزیز شعر خیلی قشنگی بود.
اگر با تبادل لینک موافق هستید خوشحال میشم به بنده اطلاع بدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG