دادآزاد

شخصی
طبقه بندی موضوعی
Instagram
بایگانی
پیوندها
دادآزاد
این وبلاگ با کد شامد زیر در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت شده است:
1-1-714563-64-4-1
همچنین کانال تلگرامی مربوط به این وبلاگ با کد شامد زیر نیز ثبت شده است:
1-1-714563-61-4-2
یادداشت
گفتگو
هنر، ادب، فرهنگ
خبر
نگارخانه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
دور همی کودکان و نوجوانان نویسنده کتاب استان فارس کارگاه تخصصی «از نویسنده خوب به نویسنده عالی» با حضور دکترحسین علیان(روانشناس، نویسنده و شاعر) سه شنبه ٢٣آبان ماه ساعت ١۶ در سالن غزل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - فرهنگ فارس -

دورهمی دانش آموزان و کودکان نویسنده و تصویرگر کتاب استان فارس در اولین روز هفته کتاب و کتابخوانی برپا شد که در این برنامه دانش آموزان نویسنده اشعاری پیرامون کتاب را قرائت کردند.
برگزاری کارگاه تخصصی با عنوان ” از نویسنده خوب به نویسنده عالی ” توسط دکتر حسین علیان از دیگر برنامه های این همایش بود.

دکتر حسین علیان، روانشناس، شاعر و نویسنده بیش از ۱۳۰ عنوان کتاب در این کارگاه به چرایی نوشتن ، چگونگی نوشتن خلاق ، متن آرایی ، زیبانویسی ، ساده نویسی و ارتباط عالی با مخاطبان پرداخت و از کودکان و نوجوانان نویسنده و تصویرگر خواست تا با شفاف سازی اهداف ، تبیین ارزشها و نوآوری در نگارش ، کتابهای مفید ، جذاب و کاربردی تدوین نمایند و از این رهگذر به رشد و تعالی جامعه کمک کنند دکتر علیان رشد کمی و کیفی دانش آموزان استان فارس به ویژه شهر شیراز را بسیار درخشان دانست و ادامه پرقدرت این مسیر زیبا را از خداوند منان خواستار گردید .‌

صفورا کاظمی مسئول بخش ادبیات کودک و نوجوان کانون فرهنگی و تربیتی سمیه ناحیه ۴ شیراز و دبیر انجمن ادبی چکاوک گفت: کودکان و نوجوانان نویسنده این استان تاکنون با عزم و اراده ی خود و پشتیبانی خانواده هایشان قدم های بلندی را برداشته اند به طوری که در کشور بیشترین تعداد نویسنده کودک و نوجوان متعلق به استان فارس می باشد.
کاظمی در ادامه افزود: از همکاری خوب و حمایت علی داودی مدیر انتشارات کتیبه نوین از دانش آموزان نویسنده سپاسگزاری می کنم که بیشتری همکاری را با مجموعه ی پریسکه در جهت نشر کتاب های دانش آموزان داشته اند.
در این همایش چهار عنوان کتاب دانش آموزی رونمایی شد.
کتاب کوآلا به قلم دانش آموز آیرا شرفی کلاس اول ابتدایی از مجتمع آموزشی بین الملل ناحیه ۱ شیراز
کتاب گلی در باغ شیراز به قلم دانش آموز باران یگانه زاده کلاس سوم ابتدایی از مجتمع آموزشی امام علی (ع ) ناحیه ۱ شیراز
کتاب سفر جادویی به زندیه به قلم امیرعلی یگانه زاده کلاس ششم ابتدایی از مجتمع آموزشی امام علی ( ع ) ناحیه ۱ شیراز
کتاب بخاطر دوستی به قلم ملینا گرگین کلاس دوم از دبستان شهدای پتروشیمی ۱ شهرستان جم، استان بوشهر
در پایان توسط اداره کل ارشاد اسلامی فارس و مریم پناهنده مدیر کانون فرهنگی و تربیتی سمیه ناحیه ۴ شیراز از دانش آموزان نویسنده استان فارس تقدیر شد.

این همایش به کوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، کانون فرهنگی و تربیتی سمیه و با همکاری مرکز توسعه آموزش های نوین ایران، انجمن ادبی چکاوک و سرای هنر و اندیشه اجرا گردید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG